آخرین وضعیت کیفی خودروهای سواری در خرداد ماه

  کد خبر: 20050041787

براساس آخرین ارزیابی صورت‌ گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی خرداد ماه سال جاری، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودروی پنج ستاره تولیدی خودروسازان داخلی بوده و پس از آن پنج خودرو چهار ستاره از محصولات خودروسازان داخلی وجود دارد؛ این در حالیست که MVM X۳۳ S مدیران‌خودرو همچنان در پایین‌ترین جایگاه گزارش کیفیت با دو ستاره قرار دارد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای تولیدی در خردادماه خودروسازان داخلی، در بخش سواری‌ها، باکیفیت‌ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران‌خودرو با کسب پنج ستاره کیفی و کم کیفیت‌ترین خودرو MVM X۳۳ S  مدیران‌خودرو شناخته شده است.

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو پرداخته شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

در خودروهای در سطح قیمتی ۲ نیز،دو خودرو هایما S7 اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) و SWM G01 F (سیف‌خودرو) موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

پس از آن‌ها هم خودروهای جک S3 و جک S3 (بهمن موتور)، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو (مدیران‌خودرو) و SWM G01 (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.

در این سطح قیمتی،   MVM X۳۳ S تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌ ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی آخرین ماه بهار ۱۴۰۰ است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولیدی همانطور که اشاره شد، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن، دنا، رانا، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو، ایران‌خودرو خراسان، فارس، مازندران و کرمانشاه)، سورن (ایران‌خودرو تبریز) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده و پس از آن کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا) و ساینا (پارس خودرو) در  رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

خروج از نسخه موبایل