آغاز احداث یک کتابخانه در توابع تویسرکان از سوی بانک پاسارگاد

  کد خبر: 09110067305

بانک پاسارگاد در راستای فعالیت‌های خود در حوزه ایفای رسالت‌های اجتماعی و در ادامه پروژه‌های ساخت مدرسه و کتابخانه در نقاط مختلف کشور، عملیات احداث کتابخانه «پاسارگاد» در روستای اشترمل از توابع شهرستان تویسرکان در استان همدان را آغاز کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور اسمعیل دوستی عضو هیئت‌عامل بانک پاسارگاد، شماری از مسئولان منطقه، جمعی از مدیران بانک و اهالی محلی برگزار شد، کلنگ احداث یک باب کتابخانه در روستای اشترمل استان همدان بر زمین زده ‌شد.

ساخت این کتابخانه با مساحت ۱۳۰مترمربع بنا و ۱۰۰مترمربع محوطه‌سازی، هجدهمین پروژه از این دست در کل کشور و نهمین پروژه در استان همدان است که در راستای توسعه فضای کتابخوانی در کشور از سوی بانک پاسارگاد انجام می‌پذیرد.

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود ضمن ساخت مدارس و خانه‌های بهداشت در مناطق کمترتوسعه‌یافته کشور، به‌منظور تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدام به ساخت کتابخانه و اهدای کتاب به آنها در بسیاری از مناطق محروم کشور کرده است.

از جمله سایر این موارد می‌توان به احداث پنج کتابخانه در مناطق محروم استان اردبیل، هشت کتابخانه در شهرستان‌های کبودرآهنگ، ملایر، تویسرکان و بهار در استان همدان، دو کتابخانه در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد، یک کتابخانه در شهرستان کوهدشت استان لرستان و یک کتابخانه در شهرستان پاسارگاد در استان فارس اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل