ابراز رضایت «جامعه بازاریان کیش» از خدمات بانک دی

  کد خبر: 04080051325

ابراهیم خلیلی، رئیس جامعه بازاریان کیش در دیدار با معاون بین‌الملل بانک دی گفت که عملکرد بانک دی در تأمین مالی تجار و بازاریان کیش که در حادثه آتش‌سوزی سال گذشته دچار خسارات مالی فراوان شده بودند، بسیار چشمگیر بود و این جای قدردانی دارد. بازاریان کیش از خدمات بانک دی رضایت دارند و امیدواریم با افزایش تعاملات فی‌مابین بانک و تجار منطقه آزاد کیش، شاهد رونق اقتصادی بیشتر منطقه باشیم.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، در این دیدار، نادر حسن‌پور، معاون بین‌الملل بانک دی با بیان اینکه این بانک متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، گفت: ما در بانک دی تلاش داریم با حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان بازار و صنعت، سرمایه در اختیار خود را برای افزایش خدمات‌رسانی به جامعه عزیز و بزرگ شهدا و ایثارگران توسعه بخشیم.

او افزود: بانک دی اگرچه بانکی جوان به‌شمار می‌رود ولی دارای نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف است و به پشتوانه توان و تجربه تخصصی، توانسته‌ایم در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، همکاری‌های مشترکی با شرکت‌‎های مختلف داشته باشیم.

معاون بین‌الملل بانک دی گفت: در حوزه ریالی و ارزی ما می‌توانیم کمک‌های بزرگی به پروژه‌های داخلی داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای حمایت از صنایع و تولیدکنندگان داخلی به‌کار گرفته‌ایم.

خروج از نسخه موبایل