ارائه تسهیلات ازدواج بانک قرض‌الحسنه رسالت به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران

  کد خبر: 05100062563

با همکاری بانک قرض‌الحسنه رسالت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اعضای صندوق اعتباری هنر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت می شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، رهیار مرکزی فرهنگ، هنر و گردشگری با اعلام این خبر گفت: بانک قرض‌الحسنه رسالت و صندوق اعتباری هنر با امضای تفاهم‌نامه همکاری در قالب دو طرح «شمیم و جوانه» به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران عضو صندوق اعتباری هنر تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

سعید توکل، درباره طرح شمیم گفت: در این طرح به افرادی که تاریخ عقد(ازدواج) آنها از ۱۴۰۰/۷/۰۱به بعد باشد ۳۰میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد.

به گفته او اعطای این تسهیلات هیچ‌گونه ارتباطی به وام ازدواج بانک مرکزی ندارد و اعضای صندوق هنر علاوه بر امکان دریافت وام ازدواج می‌توانند از این تسهیلات۳۰میلیون تومانی نیز بهره‌مند شوند.

توکل همچنین در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح جوانه اظهارکرد: در این طرح به افرادی که از ۱۴۰۰/۷/۰۱به بعد صاحب فرزند شوند، تسهیلات ۳۰میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

رهیار مرکزی فرهنگ، هنر و گردشگری گفت: این تسهیلات با معرفی صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانک قرض‌الحسنه رسالت پرداخت می‌شود و افراد می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی درخصوص این تسهیلات به صندوق اعتباری هنر مراجعه کنند.

خروج از نسخه موبایل