ارتقای ۵ پله‌ای هلدینگ تاپیکو در فهرست IMI100/ تاپیکو سیزدهمین شرکت برتر ایران شناخته شد

  کد خبر: 05110066726

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) موفق شد در همایش رتبه بندی شرکتهای ایران با جهشی ۵ پله‌ای نام خود را به عنوان سیزدهمین شرکت در فهرست یکصد شرکت برتر ایران ثبت کند.

به گزارش روابط عمومی تاپیکو: همایش رتبه بندی شرکتهای برتر ایران IMI100، امروز دوشنبه ۴ بهمن ماه در سالن همایش های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بر اساس فهرست اعلام شده در این همایش، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین توانست با ثبت بیش از ۴۶ هزار میلیارد تومان فروش در سال ۹۹، با ۵ پله صعود، به عنوان سیزدهمین شرکت برتر ایران از حیث شاخص فروش شناخته شود.

تاپیکو همچنین توانست با توجه به تغییر رتبه فروش خود در ۴ سال اخیر به انتخاب کمیته خبرگان صنعت، به عنوان یکی از ۱۰ شرکت پیشروی ایران در این همایش معرفی شود.

گفتنی است هلدینگ تاپیکو در ۵ سال گذشته شیب صعودی خود را در این فهرست حفظ کرده است. به طوری که طی ۵ سال گذشته رتبه این شرکت به ترتیب، ۲۷، ۲۴، ۱۹، ۱۸ و ۱۳ بوده است.

هلدینگ تاپیکو همچنین موفق شد در گروه شرکتهای چند رشته ای صنعتی، جایگاه سوم را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش همچنین شرکت پتروشیمی فناوران با رتبه ۸۹ و شرکت نفت ایرانول با رتبه ۹۹ از شرکتهای تابعه هلدینگ تاپیکو هستند که توانستند نام خود را در فهرست یکصد شرکت برتر ایران ثبت نمایند.

همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران موفق شد به عنوان شرکت برتر از حیث بیشترین ارزش افزوده نام خود را در بین یکصد شرکت برتر ایرانی ثبت نماید که موفقیت ارزشمندی است.

بر اساس این گزارش همچنین در گروه های صنعتی، گروه صنعتی بارز از دیگر شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو توانست در گروه لاستیک و پلاستیک بالاترین میزان فروش را به دست آورده و رتبه اول این گروه را کسب نماید.

همچنین در بین شرکتهای گروه توزیع و پخش، شرکت پرسی ایران گاز از شرکتهای تابعه تاپیکو موفق شد رتبه یک و بالاترین میزان فروش را به دست آورد.

خروج از نسخه موبایل