اسلامی: کلیات وام اجاره مسکن تصویب شد

  کد خبر: 08030029630

بنا بر اعلام وزیر راه و شهرسازی، کلیات وام ودیعه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب شده است و به زودی سقف وام جدید اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذای و مشارکت فاز اول پروژه پایانه مسافری شماره دو فرودگاه امام با بیان اینکه این اقدام باید ۲۰ سال قبل صورت می‌گرفت تا بتوانیم سهم ایران در پروازهای تجاری را به دست بیاوریم گفت: باید بتوانیم ترانزیت مسافری در صنعت هوانوردی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به احداث پایانه مسافری شماره دو  گفت: این پروژه در دو فاز و با ظرفیت ۶۰ مییون مسافر در سال به اجرا می‌رسد که فاز اول آن با ظرفیت ۲۵ میلیون مسافر در ۴۸ ماه و با ارزش دو میلیارد دلار ساخته خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعیین وام ودیعه مسکن برای سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: امروز(شنبه) کلیات وام ودیعه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب شده و به زودی سقف وام جدید اعلام می‌شود.

وی با اشاره به مراعات موجر و مستاجران در شرایط کرونا گفت: خوشبختانه در سال گذشته بسیاری از صاحبخانه‌ها مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کردند و اجاره‌نامه‌ها تمدید شد و باید گفته شود که بسیاری از موجران هم هیچ افزایش قیمتی را در نرخ اجاره اعمال نکردند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: همچنین شورای حل اختلاف هم در سال گذشته خارج از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا حکم تخلیه نداد.

خروج از نسخه موبایل