اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو +لینک اسامی برندگان

  کد خبر: 18100064248

قرعه‌کشی ایران‌خودرو برای فروش فوری سه محصول این خودروساز هم اکنون در حال برگزاری است و امروز نتایج قرعه‌کشی اعلام می‌شود.

به گزارش ایکوپرس، امروز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ قرعه‌کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام این خودروساز چیزی نزدیک به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای دریافت فوری ۷ هزار خودرو ثبت‌نام کرده‌اند.

ایران‌خودرو در این مرحله از فروش فوری سه محصول راناپلاس با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را به صورت فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه کرده است.

مراسم قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir به صورت زنده پخش می‌شود.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنید و سپس به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق‌العاده مراجعه کنید و کد پیگیری یا کد رهگیری ثبت‌نام خود را وارد نمایید تا بتوانید از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوید.

اگر در کادر مقابل جستجوی شما عدد یک به نمایش درآمد یعنی کد پیگیری شما در فهرست برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده‌اید.

پس از برگزاری قرعه‌کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.

الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود و قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

افرادی که در قرعه‌کشی ایران‌خودرو برنده می‌شوند باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی وجه خودرو را از طریق سایت ایران‌خودرو واریز کنند در غیر این صورت درخواست آنها لغو می‌شود.

خروج از نسخه موبایل