افتتاح مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ بانک ملت

  کد خبر: 23060046176

مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹بانک ملت با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در استان تهران و مدیرعامل این بانک به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در این مراسم با قدردانی از دست‌اندرکاران بانک ملت بابت راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا گفت: مرکز بانک ملت پس از چند روز واکسیناسیون داخلی بانک، به یک مرکز عمومی واکسیناسیون تبدیل خواهد شد و شهروندان تهرانی می‌توانند با انتخاب نام این مرکز در سامانه الکترونیک سلامت وزارت بهداشت و اخذ نوبت، به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

او با بیان این نکته که بانک‌ها یکی از پرریسک‌ترین مراکز در بحث مواجهه کارکنان با ویروس کرونا هستند تاکید کرد: بانک‌ها پس از کادر درمان، دومین گروه از نظر تعداد ابتلا به این ویروس بوده‌اند.

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت هم در آیین افتتاح این مرکز، افتتاح این مرکز را در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی بانک ملت و در قالب طرح شهید سلیمانی عنوان کرد و اظهار کرد: تا سه روز آینده کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه بانک و سپس خانواده‌های کارکنان در این مرکز واکسینه خواهند شد و پس از آن با قرار گرفتن نام مرکز در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت، عموم مردم قادر به تزریق واکسن در این مرکز خواهند بود.

او با بیان این نکته که مرکز واکسیناسیون بانک ملت در دو شیفت کاری و از ساعت ۸صبح تا ۱۹عصر آماده خدمات‌دهی به مردم خواهد بود از آمادگی این مرکز برای فعالیت شبانه‌روزی در راستای تسریع در بحث واکسیناسیون هموطنان خبر داد.

مدیرعامل بانک ملت دایربودن ۴ ایستگاه تزریق واکسن در این مرکز را یادآور شد و ادامه داد: ظرفیت روزانه مرکز واکسیناسیون بانک ملت تزریق ۸۰۰دوز واکسن کرونا بر اساس موجودی واکسن وزارت بهداشت خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل