افزایش روند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

  کد خبر: 280901113405

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین راه‌های اخذ ویزای کانادا است. هرساله تعداد بسیار زیادی از افراد برای مهاجرت به کانادا اقدام می‌کنند.

یکی از دلایلی که افراد را به سرمایه گذاری در کانادا ترغیب می‌کند؛ نبود فساد اداری و اقتصادی است. طبق آخرین آمار منتشر شده از سازمان شفافیت بین‌الملل، کانادا یکی از ده کشور برتر در این حوزه است. پس سرمایه‌گذاران با خیال راحت می‌توانند طرح‌های خود را در کانادا اجرا کرده و به‌راحتی اقامت این کشور را دریافت کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مراحل و شرایط خاص خود را دارد. کسانی که قصد اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا را دارند؛ باید با تمام روش‌های سرمایه گذاری در کانادا آشنایی داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم به طور کامل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع روش‌های اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا

افراد متقاضی مهاجرت به کانادا با روش‌های مختلفی می‌توانند به اهداف خود برسند. یکی از این روش‌های محبوب، اخذ ویزای سرمایه گذاری است.

افرادی که پول و ایده‌های مختلفی دارند؛ می‌توانند با مهاجرت به کانادا آنها را به بهترین شکل ممکن پیاده کنند و مسیر موفقیت را راحت‌تر طی کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری هم به چندین دسته مختلف تقسیم می‌شود. به همین دلیل است که افراد متقاضی باید تمامی این روش‌ها را به طور کامل بشناسند تا بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب کنند. در ادامه مهم‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در کانادا را معرفی خواهیم کرد.

سرمایه گذاری استانی

یکی از راه‌های محبوبی که افراد می‌توانند به کمک آن اقامت دائم کانادا را دریافت کنند؛ سرمایه گذاری استانی است. در حال ‌حاضر چندین استان کانادا این برنامه را اجرا کرده و از این طریق مهاجران سرمایه‌دار را به‌طرف خود جذب می‌کنند.

لازم به ذکر است که شرایط استان‌ها برای این سرمایه گذاری متفاوت است. برنامه سرمایه گذاری استانی کانادا در هرکدام از استان‌ها هرساله با توجه به نیازهای کاری آن منطقه اعلام می‌شود.

برای موفقیت در این برنامه بهتر است که کسب‌وکارهایی متناسب با نیاز کانادا راه‌اندازی کرد. مثلاً در استان آلبرتا صنعت کشاورزی رونق چشمگیری دارد و افراد متقاضی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری استانی بامهارت کشاورزی شانس بیشتری برای اخذ ویزای این کشور دارند. بریتیش کلمبیا و کبک شهرت بیشتری نسبت به سایر استان‌ها دارند.

رشد اقتصادی بالا در بریتیش کلمبیا و شرایط آسان اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری استانی در کبک باعث توجه بیشتر مهاجران به این دو استان شده است.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

یکی دیگر از روش‌های مطمئن و پرطرف‌دار که متقاضیان  خیلی راحت با استفاده از آن ویزای سرمایه گذاری اخذ می‌کنند؛ راه‌اندازی استارتاپ در کانادا است. صاحبان کسب‌وکارها و کسانی که ایده‌های خلاقانه دارند؛ می‌توانند با اجرای آنها در کانادا، ویزای سرمایه گذاری اخذ کنند.

البته دولت کانادا شرایط خاصی را برای اخذ ویزای سرمایه گذاری از طریق استارتاپ اتخاذ کرده است. افراد متقاضی حتماً باید شرایط زیر را داشته باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

ثبت هرگونه شرکتی در کانادا شانس افراد متقاضی مهاجرت را برای اخذ ویزای سرمایه گذاری افزایش خواهد داد. کسانی که قصد راه‌اندازی شرکت در کانادا را دارند؛ بهتر است بدانند که این کار مراحل خاص خود را دارد. بعد از سپری کردن این مراحل، می‌توانند شرکت خود را ثبت کرده و به‌راحتی ویزای کانادا را اخذ کنند.

اگر صاحبان شرکت‌ها بتوانند مراحل را با موفقیت سپری کنند؛ اداره مهاجرت کانادا برای آنها ویزا صادر خواهد کرد. اگر این افراد متأهل باشند؛ می‌توانند خانواده خود را به کانادا آورده و حتی فرزندان زیر ۱۸ سال آنها هم به‌صورت رایگان تحصیل کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس

یکی دیگر از روش‌های رایج و مرسومی که افراد می‌توانند ویزای کانادا را به کمک آن اخذ کنند؛ خرید یک بیزینس یا کسب‌وکار در کشور کانادا است. با انجام این کار می‌توان ویزای Work permit را به بهترین شکل ممکن اخذ کرد.

البته لازم به ذکر است که خرید کسب‌وکار یا بیزینس در کانادا پول زیادی می‌خواهد. افراد برای این کار باید حداقل ۱۵۰ هزار دلار پول هزینه کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی

ویزای خوداشتغالی همان ویزایی است که معمولاً هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران و… به‌راحتی آن را اخذ می‌کنند. کسانی که در حرفه خاصی مانند فوتبال و سینما فعالیت دارند؛ با داشتن شرایط زیر می‌توانند ویزای خوداشتغالی یا self-employed را اخذ کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

کسانی که بتوانند در کانادا کارآفرینی و اشتغال ایجاد کنند؛ دولت کانادا از آنها استقبال زیادی به عمل خواهد آورد. پس کسانی که در این حوزه توانایی زیادی دارند؛ در کمترین زمان ممکن می‌توانند ویزای سرمایه گذاری کانادا را اخذ کنند و ادامه زندگی خود را در کشور کانادا بگذرانند.

اخذ ویزای سرمایه گذاری در کمترین زمان ممکن

چگونه در کمترین زمان ممکن ویزای سرمایه گذاری کانادا را اخذ کنیم؟ این سؤال یکی از پرتکرارترین سؤالاتی است که افراد متقاضی با آن مواجه می‌شوند. مؤسسه‌های مهاجرتی بهترین گزینه ممکن برای اخذ ویزای در کمترین زمان ممکن به شمار می‌آیند.

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا (parsicanada.com) یکی از بهترین و باسابقه‌ترین مؤسسه‌ها مهاجرتی است.

این شرکت حرفه‌ای‌ترین وکلا و مشاوران حوزه مهاجرت را دور هم جمع کرده تا به بهترین شکل ممکن پرونده‌های مهاجرتی را به سرانجام برسانند. پس اگر قصد کامل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید؛ همین‌الان به سایت پارسی کانادا مراجعه کنید.

سخن نهایی

اخذ ویزای سرمایه گذاری یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا است. دولت کانادا روش‌های متعددی را برای اخذ این نوع ویزا تدارک دیده است. پس متقاضیان مهاجرت به کانادا باید با تمام این روش‌ها آشنا شوند.

در این مطلب به طور کامل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دادیم.

همچنین می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر در ارتباط با امور مهاجرت با مشاورین ما در تماس باشید.

پست الکترونیک: info@parsicanada.com

شماره های تماس: ۹۱۰۰۳۵۵۸ (۰۲۱) – ۹۱۰۰۹۷۰۱ (۰۳۱)

آدرس (دفتر تهران) : شهرک غرب، بلوار دریا،خیابان موج، تقاطع توحید ۳، پلاک

آدرس (دفتر اصفهان) : خیابان آزادی، خیابان سعادت آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد

خروج از نسخه موبایل