افزایش ۷۰۰ درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی بانک توسعه تعاون به کمیته امداد

  کد خبر: 03070047714

تسهیلات اشتغال‌زایی بانک توسعه تعاون به مددجویان کمیته امداد امام خمینی ۷۰۰درصد افزایش یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، مدیرعامل این بانک با حضور در برنامه «موکب اشتغال محرومان» که در آستانه اربعین حسینی برگزار شد، گفت: در موضوع اشتغال از سال ۱۳۹۵به صورت فعال حضور پیدا کردیم و نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی قرار گرفتند.

حجت‌اله مهدیان افزود: از سال ۹۵تا ۹۸میزان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد به ۱۰۰میلیارد تومان رسید.

او ادامه داد: از سال ۹۶به بعد جهش اساسی در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی بانک توسعه تعاون را شاهد بودیم و میزان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی با یک رشد چشمگیر به ۸۰۰میلیارد تومان رسید.

او با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به عنوان «یا‌ور اشتغال» از سوی بانک مرکزی معرفی شده است، گفت: امسال تعهد داریم که ۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اختیار مددجویان کمیته امداد امام قرار دهیم.

مهدیان با بیان اینکه اشتغال‌زایی در کشور نیاز به کار جهادی دارد، افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی از سال ۹۷به عنوان بانک عامل در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری اقدامات مهمی انجام داده است.

او اعلام کرد: در فاز چهارم این طرح ۲۶هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستاییان و عشایر عزیز کشور پرداخت شده است و میزان تعهد بانک توسعه تعاون ۴۰هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان و کارآفرینان جزو اولویت‌های این نهاد مالی است،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تولیدی و کارآفرینی پرداخت شده است و تا پایان سال این رقم به ۲۵هزار میلیارد تومان می‌رسد.

خروج از نسخه موبایل