امضای تفاهم‌نامه بانک آینده و کانون سردفتران و دفتریاران

  کد خبر: 22090060729

در راستای گسترش تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین و به‌منظور ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان، تفاهم‌نامه مشترک همکاری از سوی نادر خواجه حقوردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، موضوع این تفاهم‌نامه، همکاری مشترک طرفین برای ارائه انواع خدمات به کانون و اعضا در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی و سایر حوزه‌های مورد توافق دو طرف در چارچوب قوانین و مقررات است.

ارائه خدمات اعتباری، اعطای تسهیلات و تعهدات، ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی و خدمات ویژه اعضای کانون، از جمله خدمات قابل ارائه در این تفاهم‌نامه است.

اعطای وام قرض‌الحسنه (قرض‌الحسنه ویژه) برای پرسنل حائز شرایط شرکت، اعطای تسهیلات خرید کالا در چارچوب طرح آینده‌داران برای خرید از فروشگاه هایپراستار و فروشگاه‌های منتخب بانک واقع در مجموعه بازار بزرگ ایران (ایران‌مال)، اعطای تسهیلات خرید کالای ایرانی در چارچوب طرح طراوت از مجموعه فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده در سراسر کشور و سایر خدمات بانکی از سایر مفاد توافق شده است.

خروج از نسخه موبایل