بازار سبزپوش ارز‌های دیجیتال؛ بیت کوین در کانال ۶۱ هزار دلار قرار گرفت

  کد خبر: 08080051789

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، دومین ارز دیجیتال با ارزش جهان، اتر، پیش از ارتقای اساسی پلتفرم زیربنایی خود، اتریوم، به بالاترین سطح قیمت خود رسیده است. ارزش اتر در حال حاضر در مجموع ۵۰۰ میلیارد دلار است. این مقدار هنوز کمی کمتر از نصف بزرگ ترین ارز دیجیتال، بیت کوین است.

اما آیا این ارتقا، گامی حیاتی به سوی یک نسخه سبزتر و سریع‌تر از سیستم فعلی، می‌تواند اتریوم را در مسیر تبدیل شدن به پلتفرم غالب در اینترنت قرار دهد و اتر را شماره یک کند؟

در پاسخ باید گفت که اول از همه، درک تفاوت بین بیت کوین و اتریوم بسیار مهم است. بیت کوین سیستمی است که به افراد اجازه می‌دهد بدون نیاز به بانک، دارایی خود را بین یکدیگر ارسال کنند. این فناوری بر اساس فناوری معروف به بلاک چین ساخته شده است، که دفتر آنلاینی هستند که تراکنش‌های آن توسط شبکه غیرمتمرکز رایانه‌هایی که به عنوان اعتبارسنجی شناخته می‌شوند، بررسی و ثبت می‌شوند.اما اتر این گونه نیست و هنوز خیلی از افراد آن را به رسمیت نمی شناسند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۶۶ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۱۴  درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۱۷.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۸۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۹.۰۹  میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در هشتم آبان ماه را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۶۱.۸۱۶ ۱,۷۰۴,۲۵۵,۲۵۱
اتریوم ۴۳۷۴
۱۲۰,۶۵۷,۲۰۵
بایننس کوین ۵۳۳ ۱۴,۷۱۱,۱۹۰
تتر ۱ ۲۷,۵۹۰
کاردانو ۲ ۵۵,۱۲۸
سولانا ۱۹۶ ۵,۴۳۲,۷۷۲
ریپل ۱.۱۱ ۳۰,۵۳۰
 پولکادات ۴۳ ۱,۱۹۵,۵۲۰

خروج از نسخه موبایل