بازار طلا از سکه افتاده است

  کد خبر: 20090060224

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با اشاره به بالا بودن قیمت طلا در بازار و نوسانات آن، گفت: مگر یک کارمند چقدر حقوق می‌گیرد که بخواهد با این قیمت‌های بالا، طلا خریداری کند؟

عبدالرحمن ذهبی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا در اهواز اظهار کرد: بازار طلا از سکه افتاده است و رونق چندانی ندارد. همچنین نوسانات قیمت طلا در بازار به این مساله و رکود بازار کمک کرده است.

وی با بیان اینکه مگر یک کارمند چقدر حقوق می‌گیرد که بخواهد با این قیمت‌های بالا، طلا خریداری کند، افزود: مردم تقریبا برای موارد خاص مثل نامزدی و عروسی طلا خریداری می‌کنند آن هم طلای ظریف که از نظر قیمتی مناسب باشد.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: طلا فروشان بازار چندان خوبی ندارند و شرایط بازار در حال حاضر با توجه به درآمد مردم و همچنین نوسانات نرخ طلا، رکودی است.

ذهبی عنوان کرد: مدت‌ها است که بسیاری از طلافروشان با توجه به اینکه بازار خوب نیست و تقاضای چندانی برای خرید نیست، دیر به سر کار می‌آیند، در صورتی که در گذشته طلافروشان از ابتدای صبح در مغازه را باز می‌کردند.

وی با اشاره به نوسانات نرخ طلا در بازار افزود: قیمت طلا همیشه در نوسان است و این نوسانات باعث می‌شود که شرایط برای خرید طلا مطلوب نباشد. با توجه به این نوسانات، مردم نمی‌دانند که باید طلا خریداری کنند یا خیر، چون مرتبا قیمت‌ها در تغییر است.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: امیدواریم شرایط به شکلی شود که آرامش به بازار طلا بازگردد و مردم بتوانند طلا خریداری کنند و واحدهای طلافروشی نیز از این رکود خارج شوند.

خروج از نسخه موبایل