بازدید هزاران نفر از بازار بزرگ ایران در تعطیلات نوروز

  کد خبر: 14010176002

مدیر گردشگری و هتل های بازار بزرگ ایران از استقبال گسترده مردم از بازار بزرگ ایران (ایران مال) در تعطیلات نوروز خبر داد.

محمد حسین فرمهینی فراهانی گفت: بازار بزرگ ایران در تعطیلات نوروز شاهد حضور گسترده مردم از طیف های مختلف سنی برای بازدید از جاذبه های گردشگری مجموعه فرهنگی تفریحی گردشگری تجاری ایرانمال بود.

وی خاطرنشان کرد: وجود پارکینگ های متعدد رایگان و دسترسی آسان برای شهروندان از دلایل حضور شهروندان تهرانی و سایر هم وطنان برای حضور در این قطب گردشگری است.

مدیر گردشگری و هتل های بازار بزرگ ایران افزود: تعبیه تورهای متعدد گردشگری، برگزاری جشنواره موسیقی اقوام و برگزاری مسابقات متعدد ورزشی ‌فرهنگی هنری برای گردشگران از دیگر دلایل حضور انبوه مردم در بازار بزرگ ایران بوده است.

وی برگزاری مراسم آتش بازی در شب عید، شناسایی مفاخر ایران زمین و ارائه تخفیف های عالی برای خرید کالا را از خاطرات به یادماندنی مسافران نوروزی در این مچموعه برشمرد و گفت: تمام تلاش و همت مدیران خدمت به مسافران و جلب رضایت آنها بوده که امیدواریم در این امر موفق شده باشیم.

فرمهینی فراهانی در پایان اشاره داشت: آمارها نشان می دهد که روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این مجموعه تفریحی گردشگری بازدید کرده اند.

خروج از نسخه موبایل