بازگشت ۴۶۸ واحد صنعتی کشور به چرخه تولید

  کد خبر: 2105991561

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از احیا و راه‌اندازی مجدد ۴۶۸ واحد صنعتی از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، خبر داد

محسن صالحی‌نیا در این خصوص، گفت: با راه‌اندازی مجدد این واحدها برای ۸ هزار و ۵۳ نفر اشتغال ایجاد و یا تثبیت شغل شده است.
وی افزود: هم اکنون در شهرک‌های صنعتی کشور حدود ۴۵ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط مستقر هستند که ۹۵۰۰ مورد از آنها تعطیل و راکد هستند و در سال ۹۹، احیای ۱۵۰۰ واحد صنعتی در سراسر کشور برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.
صالحی نیا اعلام کرد: با بازگشت ۴۶۸ واحد صنعتی به چرخه تولید از ابتدای امسال، ۳۱ درصد از برنامه تدوین شده برای احیای صنایع کوچک و متوسط در سال ۹۹ عملیاتی شده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی احیای ۲۷ هزار شغل در واحدهای صنعتی راکد، آمار تحقق یافته اشتغال در واحد‌های احیا شده ۳۶ درصد از مجموع اشتغال مورد نظر از محل این برنامه است.
گفتنی است، استان تهران با ۵۰ واحد، استان قم ۴۶ واحد صنعتی و اصفهان با احیای ۴۱ واحد صنعتی به ترتیب بیشترین تعداد راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی را از ابتدای امسال به خود اختصاص داده‌اند.
خروج از نسخه موبایل