با دانشمندان و محققان واکسن‌شناس آشنا شوید (طنز)

  کد خبر: 17050041120

راضیه حسینی

یک ربع توی صف، منتظر ماند تا نوبتش شود، وقتی رسید، پرسید: «خانم ببخشید، واکسن‌تون چیه؟» بعد از شنیدن کلمه برکت، طوری فرار کرد که میگ‌میگ به گردپایش نمی‌رسید. دیگری از صبح نشسته بود پای تلفن و به تمام مراکز واکسیناسیون کرونا زنگ می‌زد تا جایی را که واکسن برکت می‌زنند، پیدا کند. می‌گفت یا برکت یا مرگ. امکان ندارد به بدنم مواد اجنبی‌ وارد کنم.

یکی می‌گوید فقط سینوفارم می‌زند، چون طبق تحقیقاتش کارایی بهتری از بقیه دارد. آن یکی کاملاً مخالف است و می‌گوید طبق تحقیقاتش سینوفارم آب‌مقطر است و اصلاً به درد نمی‌خورد.

حتی یک مقام بالا، که خواسته نامش محفوظ بماند، درگوشی به او گفته‌ است همه واکسن‌های ایرانی سینوفارم هستند، فقط جای‌شان را عوض کرده‌اند.

 آسترازنکا هم محل اختلاف زیادی است. یکی بنا بر شواهد علمی، اثربخشی‌اش را از همه بالاتر می‌داند و آن یکی بنا بر همان شواهد علمی می‌گوید از کنارش هم رد شوید خطرناک است.

حالا این وسط یک سری پزشک متخصص که احتمالاً به منابع تحقیقاتی و رفرنس‌های بسیار معتبر جهانی این عزیزان دسترسی ندارند، مدام تکرار می‌کنند هر کوفتی، عذرخواهی می‌کنم، هر واکسنی دست‌تان رسید بزنید.

در واقع همه واکسن‌ها جلوی مرگ و میر را تا اندازه زیادی می‌گیرند. الان موضوع مرگ و زندگی است. البته این بنده‌های خدا که متخصص هستند، به بچه‌های بالا دسترسی ندارند، برای همین خیلی در جریان پشت پرده واکسن‌ها نیستند.

اما دانشمندان و محققان اصلی ما در فضای مجازی به نتایجی رسیده‌اند که خود شرکت سازنده به آن نرسیده بود.

امکان دارد عن‌قریب شرکت‌های واکسن‌سازی به دنبال این عزیزان محقق بیایند و از آنها خواهش کنند در شرکت‌شان سمت محقق اعظم را قبول کنند و نتایج تحقیقات‌شان را در اختیار کل جهان بگذارند.

آسترازنکا بزنید، یا می‌میرید یا مقاوم می‌شوید

فعلاً طبق نظریه این دوستان در فضای مجازی، برکت نزنید چون سینوفارم آب مقطر است. آسترازنکا بزنید، یا می‌میرید یا مقاوم می‌شوید.

ایرانی به دست‌تان رسید بزنید تا دچار جهش ژنتیکی نشوید و یک‌هو صبح فردا خودتان را در شمایل میمون نبینید. باقی واکسن‌ها هم که در ایران نیستند و هروقت رسیدند درباره‌شان نظریه کارشناسی صادر می‌کنند.

البته عده‌ای هم این وسط هستند که کلاً به واکسن اعتقادی ندارند. این افراد که تقریباً در رده راهب اعظم معبد شائولین قرار دارند، می‌گویند: همه چیز یک بازی کثیف است تا می‌توانید خودتان را از این بازی دورنگه دارید.

یک روزی بالاخره پرده‌ها خواهد افتاد و همه چیز روشن می‌شود. من از عالم غیب خبر دارم و به شما هشدار می‌دهم که از واکسن‌ها دوری کنید. از طبیعت کمک بگیرد و سریع یک الاغ ماده تهیه کنید. راه نجات و رهایی شما از این ویروس فقط الاغ است، الاغ!

خروج از نسخه موبایل