برنامه جامع آموزش بانکداری اسلامی در بانک توسعه تعاون عملیاتی شد

  کد خبر: 09060044375

برنامه جامع و فراگیر آموزش بانکداری اسلامی در بانک توسعه تعاون همزمان با هفته بانکداری اسلامی عملیاتی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی از تدوین و عملیاتی‌شدن برنامه فراگیر بانکداری اسلامی در این بانک خبر داد و تصریح کرد برنامه آموزش بانکداری اسلامی برنامه‌ای جامع، فراگیر، هدفمند و کاربردی است که به منظور اهتمام به تحقق بانکداری اسلامی در نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران و بانک توسعه تعاون تدوین شده است.

میرزاخانی با گرامی‌داشت و تبریک سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و آغاز هفته بانکداری اسلامی گفت: قانون عملیات بانکی بدون ربا به عنوان یکی از قوانین مهم و کلیدی کشور برای اعتلای نظام بانکی و تسهیل مسیر خدمت‌رسانی به آحاد مردم است که آموزش و ترویج مستمر و مداوم آن، ماموریت و رسالت مهم مدیران آموزش و پژوهش نظام بانکی محسوب می‌شود.

او در این رابطه تصریح کرد: مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با ترسیم ماموریت مذکور در قالب برنامه‌های عملیاتی، برنامه آموزشی فراگیر و جامع در سال ۱۴۰۰در زمینه بانکداری اسلامی تدوین کرده است.

میرزاخانی در تبیین برنامه جامع و فراگیر آموزش برنامه اسلامی گفت: برنامه با رویکرد ترکیبی مشتمل بر ابعاد و ابزارهای مدیریت محتوا، منابع مدون آموزشی، آموزش آنلاین و آفلاین، فیلم‌های آموزشی، سلسله وبینارهای های آموزشی آنلاین، جلسات پرسش و پاسخ و سلسله آزمون‌های مستمر طراحی شده و بنا دارد همه مدیران و کارکنان صف و ستاد را تحت پوشش قرار دهد.

او همچنین افزود توزیع برابر فرصت آموزش و یادگیری و محقق‌شدن عدالت آموزشی از اهداف برنامه جامع و فراگیر بانکداری اسلامی است و همه کارکنان بانک توسعه تعاون با بهره‌گیری از ابزارها و سامانه‌های الکترونیکی نوین و شبکه‌های اجتماعی از این برنامه آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل