برگزاری دومین رویداد نونمایی در حوزه علوم شناختی توسط پارک فناوری پردیس

  کد خبر: 18050041366

پارک فناوری پردیس با همراهی مجموعه نوروبیز در راستای توسعه بازار شرکت های عضو پارک رویداد نونمایی را طراحی و اجرا کرده است.

هدف از برگزاری این رویداد ایجاد یک بستر فعال برای توسعه بازار محصولات فناورانه و نوآورانه است.

دومین رویداد نونمایی در ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید که درآن سه محصول فناور و نوآور برای مشتریان و مخاطبان ارائه شد.

“فیورگجت” -دستیار پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن- به عنوان اولین محصول توسط محسن مقدم معرفی گردید.

این محصول به منظور رفع نواقص روش‌های موجود و آگاه به داده‌های جمعیت‌شناسی کشور و آمارهای بالینی روشی یکپارچه و جامع را برای اندازه‌ گیری دمای بدن مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیا ارائه می‌کند.

فیورگجت ابزارک پوشیدنی است

دمای بدن اصلی ترین علامت حیاتی است که تغییرات آن اولین نشانه‌ ابتلا به یک بیماری را گزارش می‌دهد و از دوره رشد جنینی تا آخرین روزهای عمر مورد توجه قرار می‌گیرد.

فیورگجت ابزارک پوشیدنی است که با پد مخصوص زیربغل یا کشاله ران می‌چسبد و دمای بدن را بصورت پیوسته پایش می‌کند. تیم طراحی و توسعه محصول فیورگجت متشکل از ۱۳ فارغ‌التحصیل رشته‌های مختلف مهندسی و پزشکی می‌باشد که موفق به ارائه راهکاری جامع با عنوان: دستیار پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن شده است و در تلاش است سهم خود را برای ارتقای سلامت: بانوان، نوزادان، اطفال، کودکان و سالمندان ایفا کند.

در ادامه فرزانه یوسفی پور مدیرعامل مجموعه نوروچلنج به عنوان ارائه کننده دوم بر روی استیج رفت. این شرکت با ارائه سه خدمت در حوزه های روانشناسی، مدیریت سلامت روان پرسنل در واحدهای منابع انسانی، بهداشت محیط کارکنان(HSE) و همچنین نورومارکتینگ بر پایه ی گجت پوشیدنی در این رویداد حضور داشت

مجموعه نرم افزارهای تولید شده توسط تیم نوروچلنج با پردازش سیگنال مغزی دریافت شده از گجت پوشیدنی عبارتند از:

• نرم افزار ” “ Calme دو شاخص استرس و تمرکز را اندازه گیری میکند و به کمک هوش مصنوعی راهکارهای مدیریت استرس و افزایش تمرکز را به افراد ارائه می نماید. این ابزار به صورت کمکی برای روانشناسان جهت تسریع پروتکل های درمانی و اندازه گیری دقیق مورد استفاده می گیرد.

• نرم افزار ” “ Emood با اندازه گیری پارامترهای احساس افراد و همچنین تطبیق اطلاعات دریافتی با ردیاب چشمی در فرایندهای نورومارکتینگ برای مقایسه دو محصول، لوگو، شعار، رنگ، لیبل یا سنجش اثرگذاری تبلیغ مورد استفاده قرار می گیرد.

• نرم افزار “Al Wake” با اندازه گیری پارامترهای استرس، تمرکز و خواب آلودگی پرسنل یک سازمان در کنار کارگاه های نوروگیم و نورواسپرت به سازمان ها برای افزایش عملکرد پرسنل و بهداشت روان محیط کارکمک می نماید.

در انتها احسان اربابی عضو هیئت مدیره شرکت طراحی نگاراندیشگان، تولیدکننده تجهیزات ثبت سیگنال پزشکی به ویژه دستگاه‌های نوار عصب و عضله و دستگاه‌های نوار مغز به عنوان محصول سوم رویداد، ارائه گردید.

قابل رقابت بودن محصولات شرکت با نمونه‌های خارجی

این شرکت فعالیت تولیدی خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز نموده است و موسسین شرکت از همان ابتدا با علم به حساسیت ویژه عملکردی تجهیزات تشخیصی و درمانی، فعالیت خود را بر تحقیقات بنیادی منسجم در حوزه سیگنال‌های حیاتی و روش‌های گوناگون ثبت، تقویت، فیلتراسیون و نمایش آن‌ها بنا نهادند.

در نتیجه شرکت توانسته محصولات EEG و EMG در مدل‌های استند و پرتابل و اکسسوری‌های مرتبط به آن‌را تولید نموده و همچنین شرکت مفتخر است که اولین تولیدکننده داخلی دستگاه Long Term Video EEG Monitoring می‌باشد.

این دستگاه در تشخیص مناطق درگیر مغز در حملات صرع نقش مهمی ایفا می‌نماید.

محصولات شرکت نه تنها از نظر قیمت بلکه از نظر کیفیت هم با نمونه‌های خارجی قابل رقابت هستند.

همچنین تیم تحقیق و توسعه طراحی و ساخت دستگاه‌های نورومانیتورینگ حین عمل (IONM)، دستگاه مطالعات چند منظوره خواب (PSG) و نسل جدید دستگاه الکتروانسفالوگراف که قابلیت پوشیدنی دارند (Wearable EEG) را در برنامه توسعه شرکت قرار داده است.

خروج از نسخه موبایل