برید عقب فایزری نشید (طنز)

  کد خبر: 15060045120

راضیه حسینی

مسلم معین، مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج: «ایران، ورود اتباع خارجی که واکسن‌های غیرمطمئن فایزر و مدرنا تزریق کرده‌اند را ممنوع کند.»

مدام درخواست می‌کنند تا وارد ایران شوند. از راه هوایی، زمینی، دریایی، هرطور شده می‌خواهند خودشان را به کشور ما برسانند؛ کشوری که تا امروز از شر خطرات واکسن‌های فایزر و مدرنا در امان بوده است. حالا که دیدند نمی‌توانند ما را گول بزنند و به زور واکسن‌شان را به ما بفروشند، می‌خواهند از طریق توریست‌ها و مسافران خارجی ما را آلوده کنند. می‌گویند خارجی‌هایی که فایزر و مدرنا زده‌اند همگی تغییر ماهیت داده و اصلاً یک موجود دیگری شده‌اند. گول ظاهرشان را نخورید. فقط لباس آدمیزاد به تن کرده‌اند. تراشه‌های توی بدن‌شان آنها را هدایت می‌کنند. شاید کلی واکسن فایزر و مدرنا جاساز کرده باشند و به هرکسی که رسیدند سریع سرنگ را توی بازویش فرو کنند. بعد کلی هموطن فایزری می‌ماند روی دست‌مان که معلوم نیست چه بلایی سرشان خواهد آمد.

گول تبلیغات و آمار خارجی‌ها را نخورید. واقعیت چیز دیگری است که چشمان تیزبین بعضی مسئولان فقط قادر به دیدن آن است. ما مردم عوام عادت کرده‌ایم با یک سری استدلال‌های مزخرف سطحی خودمان را گول بزنیم. مثل اینکه داروخانه‌های ایران قبل از تحریم، کلی داروی ساخت شرکت فایزر را می‌فروختند و بسیاری از مردم به‌ خاطر کیفیت بالا، فقط به دنبال آن بودند. احتمالاً فرزندان گرامی خیلی از مسئولان محترم با همین داروها درمان شدند. اگر فایزر می‌خواست بلایی سر ملت ما بیاورد راحت‌تر نبود همان زمان خیلی بی سرو صدا این کار را بکند؟ چرا این‌قدر ضایع و تابلو باید بزند بترکاندمان؟ البته این‌ها همه تراوشات ذهن عوام است.  ما که مسئول نیستیم از همه زوایای پنهان مسائل آگاه باشیم.

اما یک پیشنهاد داریم. برای اینکه خیال‌تان راحت شود، یک سری واکسن داخلی (البته به شرط وجود) دم در ورودی کشور بگذارید. هرکسی خواست داخل شود یکی بزنید به بازویش و بعد از اینکه کاملاً بومی شد، اجازه وزود بدهید. احتمالاً واکسن‌های ما آثار خطرناک فایزر و مدرنا را از بین خواهند برد و خارجی‌ها را ایمن‌سازی می‌کنند.

فعلاً باید خودمان خیلی مراقب باشیم و اگر یک خارجی دیدیم حتماً ازش فاصله بگیریم تا خدای ناکرده یک وقت فایزری نشویم.

خروج از نسخه موبایل