بسته حمایتی ویژه بانک پاسارگاد در خدمت تولید

  کد خبر: 17100064118

بانک پاسارگاد به منظور حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور و با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه‌ای را طراحی کرده‌است، این بسته شامل: صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و ارائه‌ خدمات مشاوره‌ای است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در پی رکود اقتصادی، تورم و همچنین تحریم‌های ظالمانه، شرایط بقا و پویایی واحدهای تولید بسیار دشوار است که در این بین نقش بانک‌ها در حوزه حمایت از تولید، پررنگ‌تر شده است. بانک پاسارگاد به منظور تأمین مالی بخش مولد اقتصاد و در جهت بارور کردن فعالیت‌های کارآفرینی و در نتیجه آن ایجاد اشتغال، طی اقدامی در جهت حمایت مستمر از تولید، اقدام به ارائه این بسته ویژه حمایتی کرده ‌است.

ارائه‌ خدمات مشاوره‌ای به مشتریان

با توجه به لزوم آشنایی هرچه بیشتر بنگاه‌های اقتصادی با ابزارهای متنوع بانکی و تأمین مالی، بانک پاسارگاد با شناخت دقیق بنگاه‌ها و تطبیق محصولات و خدمات متنوع بانکی با نیازهای آن‌ها، بهترین راهکارها را با کمترین قیمت تمام‌شده به آن‌ها ارائه می‌دهد. به‌عنوان نمونه اکثر مشتریان با ابزار گشایش‌اعتباراسنادی‌داخلی آشنایی ندارند و تمایل دارند تا با قیمت بالا نسبت به تأمین مالی از طریق دریافت تسهیلات اقدام کنند. در حالی‌که در بسیاری از موارد با استفاده از یک مشاوره تخصصی می‌توانند با هزینه به مراتب کمتر منابع مالی مورد نیاز خود را بدست آورند.

تسهیلات ارزان قیمت

بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه‌ اقتصاد کشور و افزایش دامنه‌ خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت می‌کند. در بخش تسهیلات ارزان قیمت، به اشخاص حقوقی، صاحبان مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرنـدگان فعـال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک (دارای مجوز فعالیت) که مخاطبـان اصلـی ایـن طــرح هســتند، متناسب با ضریب امتیازی کسب شده تسهیلات ارائه می‌شود. در واقع مشتریان با توجه به امتیازات کسب شده می‌توانند نسبت به درخواست مبلغ تسهیلات خود اقدام کنند.

ایجاد اعتبار اسنادی داخلی

امروزه با وجود برخی خدمات و محصولات بانکی، انجام بسیاری از فعالیت‌های تجاری به‌راحتی امکان‌پذیر است. یکی از نیازهای موجود در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی انجام معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک است.

بانک‌پاسارگاد با ارائه‌ی خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی، ضمن اعتمادسازی میان طرفین قرارداد، کلیه‌ شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را نیز برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند.

اعتبار اسنادی، این امکان را فراهم می‌آورد که طرفین با اتکا به این ابزار، در فضایی آرام به‌دور از مخاطرات و بی‌اعتمادی به تبادلات تجاری بپردازند. خریداران با استفاده از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تامین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت‌وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. همچنین فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان حاصل می‌کنند.

صدور ضمانت‌نامه بانکی

صدور ضمانت‌نامه بانکی خدمت دیگری از بسته حمایتی ویژه بانک پاسارگاد است، این خدمت موجب تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری می‌شود. بانک پاسارگاد امکان دریافت این خدمات را با شرایط آسان و سریع فراهم کرده است. صدور انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری (شرکت در مناقصه/مزایده، حسن انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌‌ الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام وظیفه، آژانس‌های مسافرتی) و سایر ضمانت‌نامه‌ها برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی به افزایش سرعت حرکت بنگاه‌ های اقتصادی در مسیر دریافت انواع تسهیلات کمک می­‌کند.

مجموعه خدمات ارائه‌شده در بسته‌حمایتی بانک پاسارگاد این امکان را برای مشتریان این بانک ایجاد کرده است که با دریافت مشاوره تخصصی بانکی مناسبترین خدمت بانکی را انتخاب کنند، در تامین مالی به تسهیلات ارزان قیمت دسترسی داشته باشند، با استفاده از اعتبار اسنادی داخلی ریسک را در معاملات خود از بین برند و در صورت نیاز ضمانت‌نامه مورد نیاز خود را با اطمینان دریافت کنند.

خروج از نسخه موبایل