اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان بلور،چینی، لوستر تهران

  کد خبر: 0606983962

اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان بلور،چینی، لوستر تهران با ریاست احمد رحمانی بر اساس قانون و مقررات نظام صنفی و طبق ضوابط خاص مصوب در هیات عالی نظارت درحال حاضر، ادامه فعالیت صنفی خود را بر عهده دارد. این اتحادیه در حال حاضر با عضوهای فعال به صورت عمده در ردیف به روزترین و بزرگترین اتحادیه صنفی قرار دارد.

خدمات اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان بلور،چینی، لوستر تهران به چند گروه شامل ثبت شکایات، صدور پروانه کسب، صدور کارت مباشرت، برگزاری کمیسیون ها و ارائه مجوز خدمات پس از فروش و از همه مهم تر سهولت در امکان واریز حق عضویت به صورت آنلاین، که جزء اهداف اصلی طراحی این وب سایت می باشد … تقسیم می شود.

این اتحادیه به عنوان مرجعی قانونی و از طریق کمیسیون های خود در جهت پیشگیری و رفع مشکلات اعضای خود و برای حمایت از اعضا گام برمیدارد.

اتحادیه به عنوان رابطی میان سازمان های دولتی و اعضا به دنبال حمایت کامل اعضای خود، آسیب شناسی و برطرف نمودن مشکلات، شناسایی و معرفی واحدهای خوش نام، برخورد با واحدهای متخلف در جهت زایل نشدن حقوق اعضای قانونی، ارتقای سطح دانش کیفی، برگزاری نمایشگاه ، برگزاری و اجرای امکانات رفاهی و آگاهی بخشی به اعضا برای آشنایی با قوانین و مصوبات تازه و حمایت اعضا در امور مالیاتی گام برمیدارد.

خروج از نسخه موبایل