به کارگیری روش بانکداری باز و ارائه خدمات به واحدهای تولیدی برتر از سوی بانک صنعت و معدن

  کد خبر: 18100064315

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد که اکنون نقطه تمایز بانک‌ها، ارائه خدمات با کیفیت و مورد انتظار مشتریان است و بانک صنعت و معدن از بانکداری باز برای تحقق بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات به واحدهای تولیدی برتر بهره می‌برد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، حسین مهری که به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک در ادامه بازدیدهای میدانی از صنایع مختلف کشور هجدهم دی به استان مازندران سفر کرده است، در جمع صنعتگران و کارآفرینان این استان حضور یافت و اظهارکرد: بانک صنعت و معدن طی سال‌های گذشته در مجموع ۱۶۵هزار میلیارد ریال برای تأمین مالی صنایع تولیدی استان مازندران در ۳۴۱طرح بزرگ و متوسط پرداخت کرده و برای ۴۰۰۰نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

مهری با بیان افزایش سهم تسهیلات سرمایه درگردش در سبد تسهیلاتی این بانک عنوان‌کرد: سعی ما بر این است با ارائه تسهیلات سرمایه درگردش برای تامین نقدینگی بنگاه‌های تولیدی مانع از توقف فعالیت و تعطیلی آنها شویم چراکه تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی تا میزان زیادی به تامین و مدیریت منابع کوتاه‌مدت آن‌ها مربوط می‌شود و خوشبختانه در این استان در مجموع حدود ۲۵۴مورد سرمایه درگردش به میزان ۶۱هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

او خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی مانند ظهور فین‌تک‌ها و مؤسسات بزرگ فناوری، فشار برای ایجاد فضای باز رقابتی با استفاده از فناوری و تأثیر بانک‌های دیجیتال در صحنه بانکداری بین‌المللی، بانک‌های کشور ما را نیز ناگزیر می‌سازد که به سمت دیجیتالی‌شدن پیش بروند.

مهری تصریح کرد: شناخت موانع پیش رو، ایجاد ساختار و زیرساخت‌های فناورانه و بهبود فرآیندها و ارتقای نیروی انسانی جزو اهم اقداماتی است که در راستای دیجیتالی‌شدن یک بانک باید به انجام برسد.

او ادامه داد: جلب رضایت ذی‌نفعان و ترکیب آن با داده‌های واقعی دریافتی از نیازهای یکایک مشتریان، شرط لازم برای موفقیت یک بانک در سفر دیجیتال است و باید بر اساس سطح بلوغ داخلی بانک بر اساس نقشه راه تحول دیجیتال، مدل‌های کسب و کار و فرآیندهای سازمان بازتعریف شده و همزمان نیازهای ذی‌نفعان، تحولات محیطی و میزان پیشرفت و بلوغ بانک در راستای تحقق بانکداری دیجیتال در نظر گرفته شود.

خروج از نسخه موبایل