بیت‌کوین اصلاح می‌کند یا صعود؟ / محدود مهم ۴۶ هزار و ۸۰۰ دلار برای بیت‌کوین

  کد خبر: 28060046833

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۸ هزار دلار معامله می‌شود. مقاومت بیت‌کوین شکسته می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، چند وقتی‌ست که بیت‌کوین بین محدوده حمایتی ۴۲ هزار دلار و محدوده مقاومتی ۵۲ زار دلار روندی رنج دارد و شکستن هر کدام از این نواحی باعث تغییرات قیمت زیاد می‌شود.

کارشناسان عقیده دارند ریزش بیت‌کوین از محدوده حمایتی ۴۲ هزار دلار می‌تواند ریزش این ارز تا محدوده ۲۵ هزار دلار را به همراه داشته باشد اما تقاضا در قیمت‌های پایین به شدت زیاد است و احتمال ریزش از ۴۲ هزار دلار فعلا کم است.

همچنین شکستن محدوده مقاومت ۵۲ هزار دلار می‌تواند احتمال رشد تا محدوده ۶۰ هزار دلار را محتمل سازد.

پتانسیل رشد بیت کوین تا محدوده ۵۱ هزار دلار

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با زمان شکسته شدن مقاومت بیت‌کوین گفت: به نظرم بازار پتانسیل رشد تا محدوده ۵۱ هزار دلار را دارد اما فکر می‌کنم بعد از این رشد دوباره یک اصلاح تا محدوده ۴۶ هزار دلار داشته باشیم.

این کارشناس در ادامه گفت: به نظرم ما فعلا در فاز اصلاح قرار داریم چون از محدوده ۲۸ هزار دلار رشد کردیم و این اصلاح طبیعی است و حتی ممکت است دوباره تا کانال ۳۰ هزار دلار اصلاج داشته باشیم اما هر اصلاحی فرصت خرید است.

این کارشناس در رابطه با بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری گفت: به نظرم بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ می‌تواند ۱۰۰ هزار دلاری شود.

بازار از دیروز تا امروز

کندل‌های بیت‌کوین در میانه کانال بولینگرباند قرار دارند و این موضوع سفارشات در بازار به نوعی متعادل است.

محدوده ۴۶ هزار و ۸۰۰ دلار یک محدوده مهم برای بیت‌کوین محسوب می‌شود و از دست دادن این محدوده احتمال اصلاح تا محدوده ۴۴ و بعد از آن ۴۲ هزار دلار را زیاد می‌کند اما تثبیت و کف‌سازی بالای ۴۶ هزار دلار برای صعود بازار بسیار مهم است.

شاخص مقاومت نسبی به بالای محدوده خنثی خود رسیده و این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای بازار باشد اما تا زمانی که مقاومت ۵۲ هزار دلار شکسته نشود نمی‌تواند به رشد بازار امید داشت. به نوعی فعلا بازار برای نوسان‌گیران مناسب‌تر است.

اندیکاتور مکدی هم فعلا سیگنالی برای بازار ندارد.

خروج از نسخه موبایل