بیت کوین همچنان در کانال نزولی

  کد خبر: 12100063387

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیشرفت ۵۹ درصدی ارزش بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ نشان‌دهنده کوچک‌ترین رشد آن برای یک سال افزایشی از سال ۲۰۱۵ تاکنون است. بیت‌کوین در روز جمعه با اُفت ۳.۵ درصدی به ۴۵ هزار و ۶۵۸ دلار رسید.

 بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۱ روانه جریان اصلی مالی شدند و توجه متخصصان امور مالی و عموم مردم را به خود جلب کردند.

بیت‌کوین سال ۲۰۲۱ را با قدرت شروع کرد و به سرعت به اوج‌های جدید رسید. بیت‌کوین از زمانی که در اوایل نوامبر به بالاترین سطح خود یعنی نزدیک به ۶۹ هزار دلار رسید، دوران سختی را سپری کرد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۹.۲۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۷.۸۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۴۶.۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۸۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۷.۰۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۲ آذر ماه را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۴۶,۹۸۶ ۱,۴۱۱,۵۹۵,۷۲۵
اتریوم ۳,۷۳۵ ۱۱۲,۲۲۰,۹۹۳
بایننس کوین ۵۲۱ ۱۵,۶۷۳,۶۴۲
تتر ۱ ۳۰,۰۵۱
سولانا ۱۷۶ ۵,۲۹۸,۲۱۸
کاردانو ۱.۳۵ ۴۰,۶۲۶

خروج از نسخه موبایل