بیمه تجارت‌نو هوش مصنوعی را به خدمت می‌گیرد

  کد خبر: 23080055086

مدیر فناوری ‌اطلاعات بیمه تجارت‌نو از ورود این شرکت به حوزه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، علی سالارکیا، از تصمیم این شرکت برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی در ارائه خدمات بیمه‌ای خبر داد و با بیان این که روش‌های سنتی چون ارزیابی خسارت در محل و یا پرداخت خسارت با تاخیر در صنعت بیمه کشورهای توسعه یافته دیگر وجود ندارد، گفت: هوش مصنوعی اکنون نقش ارزیاب خسارت را بازی می‌کند، به گونه‌ای که زمان ارزیابی خسارت به کمتر از یک دقیقه و زمان پرداخت خسارت به کمتر از سه دقیقه کاهش یافته است.

او خاطرنشان کرد: بیمه تجارت‌نو نیز به این بخش ورود کرده و با برخی از استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه مذاکراتی را آغاز کرده است که می‌تواند تحولی جدی در صنعت بیمه‌گری کشورمان تلقی شود.

مدیر فناوری اطلاعات بیمه تجارت‌نو همچنین با بیان این که صنعت بیمه دیر به فکر تحول دیجیتال افتاده است، خاطرنشان کرد: در شرکت‌هایی که مدیران نوگرا حضور یافته‌اند، تحول دیجیتال به سرعت دنبال شده است.

او با بیان این‌که شرکت بیمه تجارت‌نو به واسطه مدیرعامل آشنا به این حوزه، اقدامات اساسی در بخش زیرساخت‌های آی‌تی را عملیاتی کرده است، گفت: تجارت‌نو تنها در سال گذشته با سرمایه‌گذاری مناسب در بخش فناوری اطلاعات و جدیدترین تجهیزات مربوط به این حوزه را خریداری کرده است.

سالارکیا با یادآوری ورود بیمه تجارت‌نو به حوزه کسب‌ وکار دیجیتال و گسترش تعاملات با استارت‌آپ‌ها، خاطرنشان کرد: اپلیکیشن بنو که در این شرکت طراحی شده است، بسیاری از نیازهای مشتریان را به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین، برطرف می‌کند.

او ایجاد امکاناتی چون خرید آنلاین بیمه‌نامه، ارائه مشاوره بیمه‌ای و پرداخت آنلاین خسارت و در صورت لزوم اعزام تیم ارزیاب به محل حادثه را از امکانات این اپلیکیشن خواند و گفت: خدمات دیجیتال بیمه تجارت‌نو به مشتریانش در سال آینده به حداکثر ممکن می‌رسد، به گونه‌ای که می‌توان گفت همه فرآیندهای بیمه‌گری در این شرکت دیجیتالی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل