تاکید مدیرعامل بانک تجارت بر حمایت از صنایع و پتروشیمی

  کد خبر: 11100063359

مدیرعامل بانک تجارت در سفر به اصفهان با مدیران عامل شرکت‌های پالایش نفت، فولادمبارکه، ذوب آهن، لورچ و پتروشیمی اصفهان دیدار و بر حمایت ازفعالان بخش تولید و مجموعه‌های صنعتی و پتروشیمی کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، هادی اخلاقی فیض آثار، درجلسات جداگانه با مدیران پالایش نفت، فولاد مبارکه، ذوب آهن، لورچ و پتروشیمی اصفهان، ضمن تبریک روز پتروشیمی بر گسترش و ارتقای همکاری‌های مشترک با این مجموعه‌های بزرگ صنعتی و پتروشیمی کشور تاکید کرد.

اخلاقی در این دیدارها با بیان تجربه ارزشمند بانک تجارت در همکاری با صنایع و پتروشیمی کشور گفت: این بانک از گذشته تاکنون همواره همکاری‌های عمیقی با معادن و صنایع مختلف در کشور از جمله شرکت‌های پالایش نفت، فولاد مبارکه، ذوب آهن و پتروشیمی اصفهان دارد و بانک اول این مجموعه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرعامل با تاکید بر روابط نزدیک بانک تجارت با مجموعه‌های تولیدی و پتروشیمی افزود: این بانک با توجه به تجارب ارزنده در این حوزه، مصمم به تحکیم روابط و استمرار همکاری در ابعاد مختلف است و در این راه با تدوین بسته‌های خدماتی متناسب با درخواست‌های این مجموعه‌ها آماده ارائه بهترین و شاخص‌ترین خدمات بانکداری الکترونیک است.

خروج از نسخه موبایل