تاکید مدیرعامل بانک سینا بر استفاده از دانش بومی

  کد خبر: 28090061518

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از ساختمان جدید شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا(تفاس)، بر لزوم بهره‌مندی از دانش بومی و نظر متخصصان داخلی در اجرای طرح‌های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، سیدضیاء ایمانی، ضمن تاکید بر بهره‌گیری از تجربیات و ظرفیت‌های شرکت تفاس در حوزه IT گفت: بانک سینا خواستار استفاده از زیرساخت‌ها و بسترهای روز حوزه فناوری اطلاعات در جهت تامین رضایت مشتریان، با بهره‌گیری از دانش بومی و نظر متخصصان آگاه و توانمند داخلی است تا نیازهای امروزه بانکداری نوین را محقق سازد.

او لزوم تمرکز بر پروژه‌های بانکداری نوین را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: رویکرد بانک سینا به مقوله بانکداری الکترونیک جدی است و در این راستا برنامه‌های مهمی را به‌منظور ارائه خدمات بهینه و نوآورانه مبتنی بر نیاز مشتریان در دستور کار دارد.

ایمانی با بیان اینکه شرکت تفاس با تکیه بر نیروی خلاق و کارآمد، بازوی اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات بانک سینا محسوب می‌شود، گفت: بانکداری دیجیتال افقی روشن در جهت انجام اقدامات نوآورانه و تولید محصولات فناوری اطلاعات بانکی است و این امر با توان شرکت تفاس در بانک سینا اجرا می‌شود.

ساختمان جدید شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا(تفاس) با هدف بهره‌مندی از فضای بیشتر و مطلوبتر، در منطقه کامرانیه تهران به بهره‌برداری رسید.

خروج از نسخه موبایل