تاکید نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک دی بر تسریع امور اعتبارسنجی مشتریان

  کد خبر: 22080054830

نایب رئیس هیئت مدیره بانک دی در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب این بانک بر لزوم تسریع در امور اعتبارسنجی مشتریان با رعایت کامل بهداشت اعتباری تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، فریدون رشیدی، در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب بانک دی که با هدف تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی بانک برگزار شد، با بیان بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک گفت: در دو سال گذشته با پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در حوزه‌های گوناگون و اصلاح فرایندها، به‌ویژه در حوزه اعتباری، شاهد بهبود بسیاری از شاخص‌های عملیاتی و چابکی در ارائه خدمات بوده‌ایم.

او افزود: اکنون مهم‌ترین مسائل بخش اعتباری بانک دی طولانی بودن فرایند اعتبارسنجی و اصلاح نسبت مصارف به منابع است که با تشکیل کارگروه‌های مشترک میان شعب و ستاد، اصلاحاتی در فرایندها و سیاست‌های اعتباری بانک انجام شده است که امیدواریم نتیجه آن را در افزایش رضایتمندی مشتریان مشاهده کنیم.

رشیدی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر در افزایش سهم درآمدهای کارمزدی و غیرمشاعی بانک گفت: آموزش کارکنان شعب در حوزه ارزی و حضور کارشناسان ارزی در جلسات تخصصی با مشتریان کلان برای ارائه خدماتی مانند ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی و …باید جزوی از برنامه‌های غنی‌سازی شعب باشد تا بتوانیم تأثیر منابع ارزی و درآمدهای کارمزدی را در بهبود ساختار ترازنامه بانک شاهد باشیم.

نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک دی خواستار تلاش مستمر شعب در وصول مطالبات با همراهی کارشناسان معاونت حقوقی و وصول مطالبات شد.

خروج از نسخه موبایل