تجربیات برتر در زمینه فولادسازی و ریخته گری مداوم /نوآوری ها، اختراعات و ابتکارات برتر در فولادسازی و ریخته گری مداوم

  کد خبر: 08100063055

در پی برگزاری دومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم در سوم و چهارم اسفندماه سال جاری کمیته سیاستگذاری این کنفرانس در پاسداشت زحمات متخصصین، صنعتگران و پژوهشگران فعال در زمینه های مرتبط با فولادسازی و ریخته گری مداوم، مقرر شد در طی کنفرانس از تجربیات برتر در زمینه فولادسازی و ریخته گری مداوم تقدیر به عمل آید.

به این منظور متخصصین، صنعتگران و پژوهشگران گرامی می توانند تجربیات خود در زمینه های فوق را جهت داوری به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

خواهشمند است شرکت کنندگان محترم در ارسال تجربیات برتر خود به نکات زیر توجه نمایند:

• تجربیات شرکت کنندگان در قالب راهنمای نگارش تجربیات برتر طبق پوستر پیوست آماده شود
• فایل هر تجربه (به دو صورت Word وPDF ) به همراه فرم ثبت نام در همایش به پست الکترونیکی همایش (iscc@hosco.ir) ارسال شود.
• در عنوان ایمیل (subject)، عبارت “تجربیات” به همراه نام و نام خانوادگی شرکتکننده مسئول و نام شرکت/ دانشگاه/ …. نوشته شود.

نوآوری ها، اختراعات و ابتکارات برتر در فولادسازی و ریخته گری مداوم

در پی برگزاری دومین کنفرانس ریخته گری در سوم و چهارم اسفندماه با تصمیم کمیته سیاست گذاری این کنفرانس به منظور پاسداشت زحمات متخصصین، صنعتگران و پژوهشگران فعال در زمینه های مرتبط با فولادسازی و ریخته گری مداوم، مقرر شد در طی کنفرانس از نوآوریها، اختراعات و ابتکارات برتر در زمینه های فولادسازی و ریخته گری مداوم تقدیر به عمل آید.

به این منظور متخصصین، صنعتگران و پژوهشگران گرامی میتوانند نوآوریها، اختراعات و ابتکارات برتر خود در زمینه های فوق را جهت داوری به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

خواهشمند است شرکت کنندگان محترم در ارسال نوآوریها، اختراعات و ابتکارات برتر خود به نکات زیر توجه نمایند:

نوآوریها، اختراعات و ابتکارات برتر شرکت کنندگان در قالب راهنمای نگارش نوآوریها، اختراعات و ابتکارات برتر آماده شود.

فایل هر نوآوری، اختراع یا ابتکار (به دو صورت Word وPDF ) به همراه فرم ثبت نام در همایش به پست الکترونیکی همایش (iscc@hosco.ir) ارسال شود.

در عنوان ایمیل (Subject)، عبارت “نوآوری” به همراه نام و نام خانوادگی شرکتکننده مسئول و نام شرکت/ دانشگاه/ …. نوشته شود.

خروج از نسخه موبایل