تغییر برخی سرشماره‌های پیامکی موسسه اعتباری نور

  کد خبر: 01110066009

با توجه به تغییرات ایجادشده در زیرساخت‌های ارتباطی موسسه اعتباری نور، برخی سرشماره‌های پیامکی این موسسه نظیر تراکنش‌های حساب‌های بانکی، خودپرداز و سامانه همراه‌بانک نوران تغییر یافت.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه اعتباری نور، با توجه به تغییرات ایجادشده در زیرساخت‌های ارتباطی این موسسه از اول بهمن ۱۴۰۰، سرشماره‌های پیامکی تراکنش‌های حساب‌های مشتریان از ۲۰۰۰۴۲۹۳ به ۳۰۰۰۹۴۸۰، سرشماره‌های پیامکی خودپرداز از ۲۰۰۰۴۲۹۳۱۰۱۰ به ۳۰۰۰۹۴۱۰۰۳ و سرشماره‌های سامانه همراه بانک نوران از ۲۰۰۰۴۰۸۸ به ۳۰۰۰۹۴۰۰۸۰ تغییر کردند.

بر اساس این گزارش، از این پس تمامی تراکنش‌های حساب‌های بانکی با سرشماره ۳۰۰۰۹۴۸۰، پیامک‌های خودپرداز با سرشماره ۳۰۰۰۹۴۱۰۰۳، پیامک‌های مربوط به سامانه همراه‌بانک نوران نیز با سرشماره ۳۰۰۰۹۴۰۰۸۰ ارسال خواهند شد.

این موسسه به مشتریان خود توصیه می‌کند این سرشماره‌ها‌ را با نام موسسه اعتباری نور در گوشی خود ذخیره کنند و صرفاً پیام‌های دریافتی از سرشماره‌های ذکرشده را به عنوان پیامک‌های خود مورد توجه قرار دهند.

سرشماره‌های پیامکی فعال‌سازی پیام کوتاه با سرشماره ۷۰۰۷۷۸۰ و پیامک‌های رمز پویا با سرشماره ۳۰۰۰۹۴۰ نیز از دیگر سرشماره‌های پیامکی موسسه اعتباری نور است.

خروج از نسخه موبایل