تقدیر از اقدامات بانک مسکن برای کمک به قشر آسیب‌پذیر

  کد خبر: 05040188550

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و معاون حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی از اقدامات بانک مسکن برای کمک به قشر آسیب پذیر جامعه تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، همزمان با بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری، بانک مسکن طی اقداماتی جداگانه به میزبانی از مدیران اداره کل راه و شهرسازی اســتان؛ برپایی دو میز خدمت در اداره کل راه و شهرســازی و اداره کل اقتصاد و دارایی و همچنین دیدارهای جداگانه با مسوولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت.

بانک مسکن در نشستی در مدیریت شعب استان، میزبان محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی،حسینعلی مقصودی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران تابعه وزارت راه و شهرسازی استان شد.

محمودزاده در این نشست، از خدمات و تلاش مدیر شعب استان و کارکنان بانک مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست، روســای ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به بیان مسایل و مشکلات مجموعه خود پرداخته و محمود زاده نیز به بیان پاسـخهایی در این خصوص پرداخت و مقرر شــد موضوعاتی که نیــاز به پیگیری بیشتری دارند، به پایتخت منعکس شود.

خروج از نسخه موبایل