تمرکز نکردن بر یک ‌رشته خاص پرریسک؛ راهبرد بیمه تجارت‌نو

  کد خبر: 27060046705

بیمه تجارت‌نو در سال جاری پرتفوی خود را به گونه‌ای تغییر داده است که در همه حوزه‌های خاص حضور داشته و بر خلاف بسیاری از شرکت‌های داخلی که وابسته به یک یا دو رشته خاص هستند، بیمه تجارت‌نو تا جایی که توانسته در حوزه‌های خاصی چون بیمه کشتی، بیمه بدنه و غیره فضای خوبی را رقم بزند.

به گزارش بانکداری ایرانی، عباس آقابراری، سرپرست معاونت فنی بیمه تجارت‌نو با بیان مطالب فوق، در تشریح عملکرد بیمه تجارت‌نو در سال جاری اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰پرتفوی بیمه تجارت‌نو تقریباً ۹هزار میلیارد ریال بوده ‌است.

برنامه شرکت این است که تا پایان سال به ۲۵۰۰۰میلیارد ریال برسد و برنامه‌ریزی‌های خاصی در این خصوص انجام داده تا نه‌ تنها به این برنامه تعیین‌شده برسیم بلکه باید از آن فراتر نیز برویم. از این پرتفوی ۹۰۰۰میلیارد ریالی محقق‌شده تاکنون، ۳۰درصد به بیمه‌های اتومبیل، ۳۰درصد هم بیمه‌های درمان و مابقی به سایر رشته‌ها تعلق دارد.

او در مورد برنامه‌های شرکت در خصوص تحقق اهداف شرکت گفت: برنامه‌ای که برای رسیدن به این اهداف مد نظر قرارگرفته این‌ است که علاوه بر عمده‌‌فروشی و شرکت در مناقصات نگاه ویژه‌ای به خرده‌فروشی و فروش از طریق شبکه نمایندگان گذاشته شده است.

سرپرست معاونت فنی بیمه تجارت‌نو در خصوص برنامه شرکت توضیح داد: در بخش خرده‌‌فروشی تلاش داریم تا نمایندگان و کارگزاران را ترغیب کنیم که سطح کیفی و کمی کار را ارتقا دهند و اعتقاد داریم پورتفوی که از طریق شبکه فروش جذب می‌شود چسبندگی بیشتری داشته و ماندگاری آن نیز بیشتر است.

انجام اقداماتی نظیر بازدید آنلاین خودرو در زمان صدور بیمه‌های بدنه، طراحی بیمه‌نامه‌های آسان فروش در بیمه‌های آتش‌سوزی، برگزاری جشنواره‌های فروش و …همگی در جهت افزایش خرده‌فروشی نمایندگان انجام شده است.

از طرف دیگر بخش پرداخت خسارت را نیز به این سمت سوق دادیم که در سریع‌ترین زمان ممکن به خسارت‌ها رسیدگی کرده و به پرداخت آن اقدام کنند راه‌اندازی پرداخت خسارت سیار و آنلاین در بیمه‌های اتومبیل در این راستا بوده است.

خروج از نسخه موبایل