تورگ (TORG) اولین ارز دیجیتال با ثبات، متمرکز بر کارایی و کاملا غیر متمرکز جهان

  کد خبر: 10080052367

تورگ چیست؟

با اینکه بعید است که تب معرفی و عرضه ارزهای دیجیتال جدید به این زودی ها فروکش کند، ولی این باعث کاهش درخشش ارز دیجیتال TORG نمی شود. به جای آن، این ارز دیجیتال به عنوان یک راهکار جهانی و با ثبات به دنیا معرفی شده که کاربرد پذیری نسل کنونی ارزهای دیجیتال در جهان را یک قدم به جلو می راند.

نیاز انسان به پول و به عنوان پناهگاهی برای حفظ ارزش، ارتباط گسترده ای با تراکنش های مبتنی بر کارایی در موقعیت های مختلف دارد. تمرکز تورگ بر کارایی، ایده میم کوین های معمولی را به یک مفهوم کاملا جدید در بکارگیری ویژگی مشترک ارز دیجیتال های مبتنی بر کارایی تبدیل می کند: این یعنی یوتیلی میم ها.

در حالیکه تاثیر الگوهای رفتاری در جهت دهی سریع توجه کاربران و پذیرش ارزهای دیجیتال ثبت شده، یوتیلی میم (ارز با کاربرد جهانی) با تاکید بیشتر روی کارایی واقعی خود، استفاده از این ارز دیجیتال ها را بیشتر و با ثبات تر می کند.

معمولا طول عمر یک میم کوین تا زمانی است که یک میم کوین دیگر از راه می رسد و توجه عموم را به خود جلب می کند. در حالیکه تاثیرات با ثبات تر با ترکیب قدرت الگوهای رفتاری با موارد استفاده مبتنی بر کارایی در دنیای واقعی به دست می آید.

یک مورد استفاده ملموس می تواند مهاجری باشد که TORG دارد و می خواهد پرداخت های خود به خانه را با این ارز دیجیتال انجام دهد. اینجاست که این یوتیلی میم ها پذیرش می شوند و توسط افراد بیشتری که تورگ را روش بهتری برای حواله های مالی خود می دانند، بکار می آیند.

در مثالی دیگر می توان فردی را تصور کرد که تورگ دارد و می خواهد برای انتقال پول برای تحصیل فرزندان خارج از کشور خود، از آن استفاده کند و این باعث می شود افراد در سراسر دنیا نیز همین کار را انجام دهند. با این کار، یوتیلی میم ها می توانند پذیرش سریع جهانی تورگ را جهت دهی کنند.

تورگ ماموریت و فلسفه شفافی دارد و آن مرتبط کردن تکنولوژی با آزادی و توانمندی انسان ها می باشد. این ارز دیجیتال قصد دارد یک ارز دیجیتال کاملا جهانی و غیر متمرکز، ولی مطمئن و خوش آتیه باشد.

تورگ در سیستمی نهادینه شده که در سطحی بالاتر از تکنولوژی های عادی قرار دارد. این ارز دیجیتال اجزای مختلفی دارد که برای خلق یک اکوسیستم ارز دیجیتال با هم ترکیب شده اند تا مشکلات و معضلاتی که مانع پیشرفت کوین های امروزی شده اند را حل کنند. در واقع، تورگ در سراسر جهان بکار می رود تا فرضیات متناقض قانون گذاری و غیر متمرکز بودن، ثبات و استقلال، ناشناس بودن و امنیت را حل کند.

خاص بودن تورگ از ویژگی های معمولی و یکسانی که همین حالا هم در انواع و اقسام کوین هایی که این اواخر معرفی شده اند استفاده نمی کند، بلکه در کمال مفاهیم آن به عنوان یک ارز غیر متمرکز ساخته شده بر مبنای تعادلی آگاهانه از خصوصیات ذاتا متناقض، ولی با اینحال مطلوبی از جمله غیر متمرکز بودن، امنیت، ثبات (نوسانات مدیریت شده) و کارایی، ریشه دوانده است.

ظاهراً با اینکه کوین هایی که به تازگی معرفی شده اند، روی حوزه هایی مثل غیر متمرکز بودن و امنیت تمرکز کرده اند، ولی اغلب آن ها ثبات و کارایی را نادیده گرفته اند. در واقع آن ها اجازه نوسانات شدید در قیمت کوین خود را می دهند و این به سفته بازی های بازار دامن می زند.

ثبات و کارایی حتی می توانند با یکدیگر مرتبط باشند. آن ها برای تغییر تمرکز بازار از سفته بازی به نهادینه سازی با ثبات، به رویکرد کاملا متفاوتی نیاز دارند.

این ثبات تنها زمانی به دست می آید که کوین مورد نظر به سرعت برای کاربردهای مختلف روزانه، در دسترس همگان قرار گیرد. مشهود ترین و اولین کاربردهای این ارز به نیاز افراد به انتقال بی دردسر، کارآمد و سریع سرمایه مرتبط است.

البته انواع کاربردهای روزانه به اندازه سرعت، به امنیت، مطمئن بودن و اعتماد هم بستگی دارد. این چیزی است که ارزهای فیات معمولی بیشترین قدرت را دارند و همزمان با ایجاد کاربردهای بیشتر، تورگ به ارز دیجیتالی کاملا غیر متمرکز و با ثبات تبدیل می شود که می تواند یک عامل دگرگون ساز در تغییر اقتصادی و توسعه انسانی باشد.

هدف «برنامه اصلی» بنیاد تورگ بهبود بلاکچین و اقتصاد کریپتویی، و مدیریت دقیق منابع همزمان با گسترش کارایی ها برای تورگ و اکوسیستم آن است.

این برنامه با ماموریت و ارزش آفرینی تورگ برای خلق فرصت هایی برای توسعه و بهبود زندگی انسان ها، با توجهی خاص به جمعیت جوان و به حاشیه رانده شده جهان، از جمله مردم فقیر، بدون حساب بانکی و تحت تحریم های اقتصادی ارتباطی تنگاتنگ دارد.

این بنیاد و برنامه اصلی قصد دارند فرصت های مختلف را جستجو، گسترش و دنبال کند تا تورگ را به این مفهوم کاربرد جهانی مرتبط کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی تورگ به آدرس https://torg.to  و همچنین توییتر https://twitter.com/TORGTogether و تلگرام https://t.me/TORG_Together یا تورگ  https://t.me/TORGPersian مراجعه کنید.

منبع خبر: https://finance.yahoo.com/news/torg-world-first-sustainability-driven-092700632.html

همانطور که خواندید با توجه به اینکه تورگ پروژه پرداخت و بانک داری جهانی است. میتوانید اطلاعت بومی هر کشور را به زبان های ترکی عربی، روسی،فارسی و غیره… رادر سایت torg.to مشاهده کنید.

سلب مسئولیت: این یک بیانیه مطبوعاتی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود

خروج از نسخه موبایل