توزیع روغن موتور در بازار مختل شد/ کم فروشی در تولید قطعات یدکی خودرو

  کد خبر: 27100065607

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با انتقاد از اینکه چرا هیچ نظارتی بر روی فروش قطعات یدکی خودرو نمی شود، گفت: امروز کاهش عرضه عاملی شده تا فروش روغن دست دلالان بیفتد و آنها هم با بالاترین قیمت ها اقدام به فروش محصولات می کنند.

علیرضا نیک آئین در گفت وگو با تسنیم، در خصوص درجه قیمت تولیدکننده بر روی روغن موتور و فیلتر، گفت: هنوز این موضوع توسط واحدهای تولیدی اجرایی نشده و هر کس به صورت سلیقه ای قیمت هایی را برای این محصولات اعلام می کند.

وی با اعلام اینکه متأسفانه هیچ نظارتی بر روی عرضه فیلتر و یا روغن های عرضه شده در بازار انجام نمی شود، گفت:  به عنوان نمونه در فیلتر پژو ۲۰۶ باید ۵ متر کاغذ استفاده شود اما تعدادی با کم فروشی با  ۲ متر کاغذ در محصول استفاده کرده و کسی هم با آنها برخورد نمی کند. همین امر باعث می شود تا میزان مراجعه مردم به تعمیرگاه ها افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران تصریح کرد: در بخش روغن نیز توزیع مویرگی متوقف شده و فقط به صورت محدود آنهم در اختیار عمده فروشان قرار می گیرد.

امروز کاهش عرضه عاملی شده تا فروش روغن دست دلالان بیفتد و آنها هم با بالاترین قیمت ها اقدام به فروش محصولات می کنند . اما نکته اینجاست وقتی قیمت روغن در بازار افزایش یابد فضا برای فروش روغن های تقلبی باز خواهد شد.

نیک آئین افزود: برخی از متخلفین برند های روغن را جعل کرده و بر روی محصولات تقلبی خود می گذارند همین امر باعث سرگردانی مردم شده است.

وی با انتقاد از اینکه چرا هیچ نظارتی بر روی فروش قطعات یدکی خودرو صورت نمی گیرد، گفت: هر روز مصرف کننده با رشد قیمت‌ها روبه‌رو است و کسی هم پاسخگو نیست.

خروج از نسخه موبایل