تولید با کیفیت، معیار سهمیه گندم کارخانه‌های آرد

  کد خبر: 07080051711

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران، ملاک تعیین سهمیه گندم کارخانه‌های آرد، تولید باکیفیت منطبق با استانداردهای روز و مشتری‌مداری است.

به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباس ارشدی در بازدید از کارخانه تولیدی آرد، اظهار کرد: ملاک تعیین سهمیه گندم کارخانه‌های آرد، تولید با کیفیت منطبق با استانداردهای روز و مشتری‌مداری است که کارخانه‌ها باید تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران درباره وضع ذخیره‌سازی گندم استان تهران در شش ماه دوم امسال، افزود: با توجه به حجم مصرف گندم و آرد در استان تهران، ذخیره این کالای استراتژیک تا زمان فصل خرید باید در شرایط مطمئنی قرار بگیرد.

در همین راستا بخش اعظم نیاز گندم استان تهران از سایر استان‌ها و از محل واردات و بندرها تأمین می‌شود و اکنون نیز، هیچ‌گونه مشکلی در بخش ذخیره و توزیع گندم در استان تهران وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه در کنار اهمیت کمیت گندم باید کیفیت نیز در نظر گرفته شود، گفت: با توجه به واریته‌های خاص گندم‌های داخلی و خارجی باید اختلاط به گونه‌ای صورت بگیرد که استانداردهای لازم را پوشش دهد لذا با پیگیری‌های صورت گرفته گندم‌های مرغوب و باکیفیت برای نیاز استان تهران جذب شده است.

خروج از نسخه موبایل