کد خبر: 011201121419
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تولید ۱۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه توسط بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون در کمتر از ۱۱ ماهه سال جاری ۱۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که ۱۰ برابر کل حق بیمه تولیدی در سال ۹۵ است.

به گزارش پرسون، یونس مظلومی، مدیر عامل شرکت خبر از تولید ۱۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه طی ۱۱ ماهه سال جاری داد و گفت: شرکت بیمه تعاون در کمتر از ۱۱ ماهه سال جاری ۱۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که ۶۷ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد داشته و نیز بیش از ۱۰ برابر کل حق بیمه تولیدی در سال ۹۵ است؛ به دیگر سخن، ظرف شش سال رشد ۸۷۰ درصدی را در شرکت بیمه تعاون تجربه کرده ایم.

وی ادامه داد؛ شرکت بیمه تعاون در کنار تولید حق بیمه وکسب سهم بازار، سود آوری را اولویت خود قرار داده است چرا که استراتژی و سیاست گذاری هر شرکت بیمه ای ابتدا باید سود آوری و در کنار آن تولید حق بیمه و کسب سهم بازار باشد.

مظلومی افزود: شرکت بیمه تعاون توانسته از نظر سهم بازار و رنکینگ هر سال جایگاه خود را در صنعت بیمه ارتقا دهد.

مدیرعامل بیمه تعاون گفت: روند سود آوری شرکت بیمه تعاون طی سال های ۹۵ تا ۱۴۰۰ افزایشی بوده و در سال ۱۴۰۱ هم این روند ادامه خواهد یافت.

مظلومی در ادامه اظهار داشت: زمانی که بنده به شرکت بیمه تعاون ملحق شدم، سهم بازار شرکت از کل صنعت بیمه کمتر از ۰.۳ درصد بود، که در پایان سال ۱۴۰۰ به یک درصد صنعت بیمه افزایش یافت و امیدوار هستیم در سال ۱۴۰۱ به حدود ۱.۱ درصد سهم بازار دست یابیم.

از جمله جزئیات این سهم بازار ۳۶ درصد ثالث، ۲۳ درصد درمان، ۱۷ درصد عمر، ۷ درصد مهندسی، ۵ درصد مسئولیت و ۵ درصد آتش سوزی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا