جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل ونقل باری سیستان و بلوچستان

  کد خبر: 12100063392

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۸۷۸ تن کالا با ۱۸۸ هزار و ۶۲۴ سفر باری در۹ ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شده است.

به گزارش ایسنا- تیمور باقری با بیان اینکه ۷۰ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

وی گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۶۳۸ نفر راننده، ۶ هزار و ۶۷۲ دستگاه ناوگان در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای حوزه شمال سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.

‌باقری با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ بصورت شبانه روزی و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.

خروج از نسخه موبایل