کد خبر: 310403166824
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

جدیدترین قیمت دناپلاس، کوئیک، ۲۰۷، فونیکس و انواع جک در بازار

قیمت خودرو امروز ‌نوسانی گزارش می‌شود این نوسان غالبا به صورت کاهشی است و این روند قیمتی صبح امروز در اکثر شرکت‌ها با شدت و میزان بیشتری نسبت به روز های گذشته کار خود را شروع کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی با تب و تاب مواجه است، تغییر قیمت خودروهای داخلی از یک میلیون تومان تا ۲۸ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی از یک میلیون تا ۵۰ میلیون تومان گزارش می‌شود.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی | چند هزار نفر ثبت نام کرده اند؟
قیمت خودرو امروز ‌نوسانی گزارش می‌شود این نوسان غالبا به صورت کاهشی است و این روند قیمتی صبح امروز در اکثر شرکت‌ها با شدت و میزان بیشتری نسبت به روز ‌های گذشته کار خود را شروع کرد همچنین نرخ دلار و خبر مبنی بر آزاد سازای واردات خودرو بر نمودار این بازار تاثیر گذاشته و بازار به صورت نوسانی که بیشتر کاهشی بوده ادامه‌دار شد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی نوسانی بوده و این نوسان غالباً کاهشی است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و انواع مختلف این خودرو امروز با کاهش قیمت مواجه شدند. این محصول داخلی با ریزش ۱۴ میلیون تومان نسبت به روز گذشته به قیمت ۹۷۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جزییات وارد کردن خودروی خارجی برای هر کد ملی

پژو ۲۰۷ اتوماتیک یکی از خودروهای محبوب بازار محسوب می‌شود که از آغاز هفته با روند نزولی کار خود را شروع کرد که صبح امروز با افت ۱۲ میلیون تومانی به کانال ۸۷۴ میلیون تومان رسید.

شاهین G (سانروف) از محصول شرکت سایپا، از ابتدای هفته با روند نزولی کار خود را ادامه داده و امروز با افت چشمگیر ۱۴ میلیون تومانی به قیمت ۷۰۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کوییک اتوماتیک در شمار محصولات شرکت سایپا، بر خلاف سایرین با رشد ۲۸ میلیون تومانی به قیمت ۵۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

نوسان قیمت در بازار خودرو؛ دناپلاس، کوئیک، ۲۰۷، فونیکس و انواع جک چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خود را از دست داده و در حالت نوسانی قرار گرفتند.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور است که در طول سه هفته ارزان‌تر شده بود، و امروز با افت ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۷۶۷ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی X۵ یکی دیگر ازمحصولات این شرکت با افت چشمگیر ۳۳ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات جذاب شرکت بهمن موتور با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سوبا M۴ از دسته محصولات مونتاژی با ریزش ۴۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا