جزییات پرداخت وام بدون ضامن

  کد خبر: 03110066396

معاون وزیر اقتصاد اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری و تیم اقتصادی دولت و مدیران ارشد بانکی درباره سازو کار وام بدون ضامن مباحثی مطرح شد و تاکید رییس جمهوری بر آسان‌سازی پرداخت تسهیلات به آحاد مردم بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس حسینی با اشاره به جزییات دریافت وام بدون ضامن اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری و تیم اقتصادی دولت و مدیران ارشد بانکی درباره سازو کار وام بدون ضامن مباحثی مطرح شد و تاکید رییس جمهوری بر آسان‌سازی پرداخت تسهیلات به آحاد مردم بود. از این رو چهارشنبه هفته گذشته با مدیران عامل بانک‌های تابع وزارت اقتصاد جلسه‌ای داشتیم و محورهای صحبت‌های رییس جمهوری در این جلسه مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: در نهایت قرار بر این است که در مرحله اول شرایط اخذ تسهیلات خرد برای شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سازمان و شرکت‌های دولتی و شاغلان و بازنشسته‌های نهادهای عمومی و غیر دولتی، شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی فراهم شود و بتوانند از شعب بانک‌هایی که حقوق دریافت می‌کنند، وام بدون ضامن بگیرند.

معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: از مهم‌ترین شروط دریافت وام بدون ضامن داشتن  رتبه اعتباری A.B ، C است و از همین امروز بخشنامه‌های مربوطه توسط بانک‌های عامل به سراسر کشور در حال ابلاغ است.

حسینی ادامه داد: این گروه از افراد تا سقف  ۵۰ میلیون تومان وام را بدون ضامن  و فقط با نامه کسر از حقوق دریافت می‌کنند و افراد برای دریافت وام از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان  هم بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و به همراه یک فقره چک می‌توانند اقدام کنند.

خروج از نسخه موبایل