حضور ابراهیم رییسی در یک داروخانه توزیع داروهای کرونا؛ مساله‌ای مهمتر از واردات واکسن در زمینه تخصیص ارز نداریم

  کد خبر: 22050041879

ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز با حضور در داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش، روند اقدامات انجام شده وفعالیت های این داروخانه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین،  سید ابراهیم رییسی در این بازدید،  ضمن تشکر از زحمات کارکنان داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش در ارائه داروهای کرونایی به مردم ، گفت: با توجه به شرایط موجود شما باید آستانه تحمل خود را بالا ببرید ، مردم بخاطر جان عزیزانشان اینجا مراجعه می کنند.

وی همچنین با تاکید بر جایگاه ارزشمند کادر درمان افزود: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه ما قدر دان زحمات شما هستیم،  امروز همه ما در حال امتحان هستیم، شما عزیزان نیز با کمک به مردم در حال امتحان هستید .

همه توان دولت برای موضوع کرونا بسیج شده است

رییسی در این بازدید گفت: همه توان دولت برای موضوع کرونا بسیج شده است.

رییسی با بیان اینکه جان مردم از همه چیز برای ما مهمتر است، اظهار داشت: معاون اول رییس جمهور هم جلسات متعددی برای موضوع واردات واکسن و نیز دارو برگزار کرده و انشالله مجموع این فعالیت ها باعث شود که مشکلات در این حوزه برطرف شود.

سیدابراهیم ریسی، رییس‌جمهور در حاشیه بازدید از داروخانه ۲۹ فروردین ارتش که عصر امروز انجام شد، گفت:همه دست اندرکاران باید کمک کنند که  بتوانیم هم از لحاظ وضعیت فوتی‌ها به سمت صفر شدن پیش رویم و هم اینکه بتوانیم وضعیت ابتلا را نیز به حداقل ممکن برسانیم و این امکانپذیر است.

تولید واکسن را افزایش می‌دهیم

گفتیم واردات واکسن را در اسرع وقت افزایش دهند، خط تولید جدید را باز کرده‌اند، واکسن برکت و واکسن‌های دیگر هم در حال انتقال به خط تولید هستند.

 تولید واکسن را افزایش می‌دهیم، هیچ مسئله‌ای در کشور که نیازمند تخصیص ارز باشد، مهمتر از مسئله کرونا نیست که ما بتوانیم واکسن وارد کنیم.

انشاءالله در روز شنبه آینده جلسه ستاد مقابله با کرونا را خواهیم داشت، البته قبل از آن جلساتی دارم.

بنده به صورت روزانه مسئله کرونا را دنبال می‌کنم، انشاءالله فردا نیز جلساتی با کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا  خواهم داشت، معاون اول دولت نیز جلسات پی در پی را، هم برای واردات واکسن و هم تأمین دارو برگزار می‌کند.

خروج از نسخه موبایل