خبر مهم برای دارندگان شیبا / تحولات مثبت SHIB ادامه دارد

  کد خبر: 11100063253

در راستای تحولات مثبت اخیر شیبا، تیم توسعه این ارز دیجیتال اعلام کرد که به زودی سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) را‌ه‌اندازی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در راستای تحولات مثبت اخیر شیبا، تیم توسعه این ارز دیجیتال اعلام کرد که به زودی سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) را‌ه‌اندازی می‌کند.

DAO شیبا اینو تصمیمات حکمرانی مربوط به پروژه صرافی شیباسواپ را در خود تجمیع خواهد کرد. کاربرانی که روی توکن جایزه شیبا (BONE) استیک کرده‌اند توکن tBONE دریافت خواهند کرد که به آنها اجازه رای‌دهی می‌دهد.

در نسخه بتا DAO که به آن DAO1 می‌گویند، کاربران تصمیم می‌گیرند که توکن‌های جایزه چگونه میان استخرهای نقدینگی مختلف توزیع شوند.

تیم توسعه شیبا توضیح داده که این موضوع به جامعه کاربران قدرت می‌دهد: «استخرهای نقدینگی به طور کامل از سوی کاربران مدیریت می‌شوند، این موضوع از تصمیمات سلیقه‌ای توسعه‌دهندگان جلوگیری می‌کند.»

کاربران همچنین قادر خواهند بود که برای رای دادن در دیگر ارزهای فهرست‌شده، توکن استیک کنند. ویژگی‌ای که برای جذب سپرده نقدینگی برای آن دارایی‌ها، درنظرگرفته شده است.

این اتفاق بر مبنای چرخه‌ی رخ می‌دهد و هر ۱۴ روز حداقل ۳۰ جفت ارزی به نمایش گذشته می‌شود.

علاوه بر این، DAO جدید که به آن DAO2 گفته می‌شود، به کاربران اجازه خواهد داد که پیشنهادهای عمومی خود را حول توسعه پروژه به مدیران ارائه دهند.

شیبا که در آگوست ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد یکی از چندین توکن اتریوم محوری است که روی محبوبیت دوج‌کوین مخاطب جذب کرد.

با وجود اینکه توکن‌های مشابه با افت شدیدی مواجه شدند، شیبا محبوبیت خود را حفظ کرده است و حالا با اندازه بازار ۱۸٫۴ میلیارد دلاری، سیزدهمین ارز بزرگ بازار محسوب می‌شود.

خروج از نسخه موبایل