دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی در طرح نیکان بانک تجارت

  کد خبر: 21090060502

در طرح تسهیلاتی نیکان، بانک تجارت بر اساس میانگین سپرده مشتریان با مقاطع ۳، ۴، ۶و ۱۲ماهه با بازپرداخت ۱۲و ۲۴ماهه تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد ۴درصد پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، با توجه به اهمیت اعطای تسهیلات خرد و ارزان‌قیمت و امکان بهره‌مندی عموم مردم و مشتریان از طریق مدیریت بهینه منابع آنها، بانک تجارت از «طرح تسهیلاتی نیکان» رونمایی کرد.

در این طرح بر مبنای سپرده‌گذاری در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و به صورت منعطف بر اساس میانگین حساب مشتری، تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۲۴ماهه با نرخ کارمزد چهار درصد سالانه پرداخت می‌شود.

این تسهیلات برای مشتریان حقیقی و افراد معرفی‌شده از سوی شخصیت‌های حقوقی از جمله کارکنان شرکت‌ها تا سقف ۵۰۰میلیون ریال اعطا می‌شود. افراد حقیقی نیز در صورت علاقه می‌توانند امتیاز تسهیلاتی خود را به بستگان درجه یک (پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) منتقل کنند.

طرح تسهیلاتی نیکان این امکان را برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ فراهم می‌کند تا به صورت گروهی به کارکنان مورد نظر خود تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا کنند.

شرایط این تسهیلات به این صورت است که مشتری می‌تواند با حضور در یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور تا ۶۵، ۹۰و ۱۳۰درصد از ضریب میانگین مبلغ سپرده‌گذاری در مقاطع ۳ ،۴و یا ۶ماهه با مدت بازپرداخت ۱۲ماهه تسهیلات دریافت کند.

در روش بازپرداخت ۲۴ماهه نیز مشتری می‌تواند به میزان ۳۵، ۵۰، ۸۰و ۱۰۰درصد از ضریب میانگین سپرده‌گذاری خود در مقاطع ۴، ۶، ۹و یا ۱۲ماهه تا سقف ۵۰۰میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کند.

خروج از نسخه موبایل