در تاصیکو برگزار شد: برگزاری میزتخصصی معدن و صنایع معدنی با تمرکز بر توسعه زنجیره صنعت مس

  کد خبر: 16070048863

به‌منظور ایجاد جهت‌گیری جدید در فعالیت شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان و توسعه زنجیره مس هلدینگ صدرتامین، گردهمایی با موضوع میز تخصصی معدن و صنایع معدنی با تمرکز بر صنعت مس از سلسله میزهای تخصصی صنعت با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران هلدینگ صدرتامین و شرکت مس شهید باهنر، خبرگان صنعت، اساتید دانشگاه، نمایندگان صندوق نوآوری و توسعه ریاست جمهوری در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

بنابر گزارش روابط عمومی شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا به نقل از روابط عمومی هلدینگ صدر تامین:

غلامرضا سلیمانی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در افتتاحیه جلسه لزوم توجه و برگزاری جلسات هم اندیشی و گردهمایی را با توجه به تحولات صنعت مس و مصرف آن در صنایع آتی در دنیا ضروری دانسته و اظهار داشتند با عنایت به تحولات صنعت مس و افزایش مصرف آن در دنیا، بهره برداری بهینه و تولید ارزش افزوده در کشور از اهداف هلدینگ صدرتامین خواهد بود.

وی ایجاد فرصت ارزشمند جهت تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی اعم از دانشگاه، صنعت و بازار سرمایه با نگاه به بخش دولتی، خصوصی و انجمن های تخصصی در هلدینگ صدرتامین را از دیگر اهداف مهم اینگونه جلسات برشمرده و رونق صنعت مس در کشور چه در صنایع بالادست و پائین دستی را نیازمند توسعه روابط و بازاریابی بین المللی دانسته است.

در ادامه جلسه پس از ارائه گزارش مدیریتی تولید مس در شرکت صنایع مس شهید باهنر، اساتید و خبرگان حوزه صنعت و دانشگاه به بیان مطالب و موضوعات مختلف صنعت مس پرداخته و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در انتها تشکیل کارگروه مشترک در هلدینگ صدر تامین با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و شرکت صنایع مس شهید باهنر به منظور اجرایی نمودن تفاهم­نامه فی­مابین مقرر و مصوب گردید.

شرکت سرمایه گذاری صدرتامین با نماد تاصیکو در بازار سرمایه از هلدینگ‌های فعالی در بورس و یکی از مهم ترین شرکت های سرمایه گذاری کشور می باشد که نقش به سزایی در تولید در سطح ملی را برعهده دارد. این هلدینگ دارای ۱۳ شرکت مدیریتی و ۹ شرکت غیرمدیریتی که در حوزه های معدن و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی فعالیت می نمایند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر از مهم ترین شرکتهای مدیریتی هلدینگ صدرتامین در بخش صنعت مس بوده که به عنوان عضو میان دست صنعت مس در حال فعالیت می باشد.

خروج از نسخه موبایل