در کمیته مدیریت عنوان شد: نتایج درخشان در تولید حاصل برنامه ریزی ،تلاش و همدلی کارکنان است

  کد خبر: 20080054407

کمیته مدیریت شرکت فولاد هرمزگان با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت به صورت وبیناری برگزار شد. عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به کسب ۹ رکورد جدید در حوزه تولید در مهر ماه ، این موفقیت ها را حاصل تلاش و همدلی کارکنان دانست.

معروفخانی در این کمیته ضمن سپاسگزاری از همه کارکنان ، نتایج به دست آمده را حاصل برنامه ریزی خوب مدیران ، یکدل بودن کارکنان و پر رنگ شدن اهداف سازمانی در عملکرد کارکنان شرکت دانست و اظهار داشت کارکنان فولاد هرمزگان نشان دادند در صورت رفع موانع می توانند نقشی پر رنگ در تولید ملی بازی کنند و اهداف پیش بینی شده را محقق سازند.

وی ابراز امیدواری کرد مشکل قطعی برق و گاز در زمستان رفع گردد و فولاد هرمزگان با حمایت همه جانبه بتواند نتایج خوبی را تا پایان سال رقم بزند.

سید اصغر مدنی معاون بهره برداری فولاد هرمزگان در تشریح رکورد های به دست آمده مهر ماه گفت: مهمترین عامل در کسب این رکوردها کاهش توقفات می باشد که در این مورد نیروی انسانی نقش اول را دارد.

اجرای پروژه های بهبود و کنترل فرایند تولید توام با انگیزه بالای نیروی انسانی و تعهد سازمانی در فعالیت ها و وظایف محوله باعث کاهش توقفات شد و نتایج خوبی را در مهر ماه رقم زد.

مصرف نسوز تاندیش و پاتیل به ترتیب با ۰.۲۲ و ۰.۲۱ کاهش نسبت رکورد قبلی به ۱.۷ و ۱.۴ کیلولگرم بر تن مذاب، رسید.

تعداد ذوب تخلیه شده از کوره ۲ با افزایش ۳ ذوب نسبت به رکورد قبلی به ۶۲۹ ذوب رسید، ذوب ماهیانه ریخته گری شده با ۱۴ ذوب افزایش نسبت به رکورد فروردین ماه ، به ۱۲۴۰ ذوب رسید.

وی در ادامه به رکورد کلیدی کاهش ۱.۹ دقیقه ای مدت زمان قوس و دست یافتن  به ۴۹.۸ دقیقه به ازای هر ذوب اشاره کرد که باعث گردید نرخ تولید کوره ها با افزایش ۹ تن بر ساعت به ۱۳۷ تن بر ساعت و به سرعت ریخته گری به ۱.۵ متر در دقیقه برسد.

افزایش رکورد کاهش مدت زمان آماده سازی به ۵.۰۹ دقیقه به ازای هر ذوب و رکورد افزایش راندمان ریخته گری به ۹۷.۹۴ نتایج درخشان دیگری است که به دست آمده است.

وی نتیجه همه این ها را رکورد تولید ماهیانه تولید تختال به عنوان محصول نهایی فولاد هرمزگان به میزان ۱۴۶۱۰۶ دانست.

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان موفقیت های به دست آمده را نتیجه برنامه ریزی صحیح و همدل بودن، انگیزه بالا، و توجه به کار گروهی در عملکرد هر واحد عنوان کرد.

مدنی در این گزارش از تصمیمات مدیر عامل فولاد هرمزگان برای توجه به کمیته های تحول و پیگیری رفع موانع تولید در کنار انگیزه بخشی به پرسنل قدردانی کرد.

خروج از نسخه موبایل