دوج‌کوین آماده برای صعود/ بعد از شیبا نوبت دوج‌کوین است؟

  کد خبر: 17070048987

رشد ۴۰۰ درصدی ارز دیجیتال شیبا در یک هفته اخیر باعث شد تا توجه‌ به ارزهای با نماد سگ جلب شود و برخی عقیده دارند بعد از شیبا نوبت صعود دوج‌کوین است.

به گزارش تجارت‌نیوز، رشد ۴۰۰ درصدی ارز دیجیتال شیبا در یک هفته اخیر باعث شد تا توجه‌ به ارزهای با نماد سگ جلب شود و برخی عقیده دارند بعد از شیبا نوبت صعود دوج‌کوین است.

سکه‌های میم از اولین گروه‌ها بودند که با شروع روند صعودی بازار در سال ۲۰۲۱ شروع به رشد کردند و برخی مانند ایلان ماسک و مارک کوبان بر رشد این نوع از سکه‌ها تاثیر زیادی داشتند.

رشد زیاد دوج‌کوین باعث شکل‌گیری ارزهای زیادی با نماد سگ شد و حالا برخی از این ارزها طرفداران زیادی دارند.

در جریان معاملات این هفته رشد ناگهانی قیمت بیت‌کوین تا ۵۵ هزار دلار باعث شد تا ارز دیجیتال شیبا رشد کند و درحالی که دوج‌کوین آماده رشد بود بازار عقب‌نشینی کرد اما به نظر می‌رسد میم‌کوین‌ها منتظر سیگنال صعودی‌اند.

علاوه بر روند صعودی بیت‌کوین و سیگنال‌های مثبت در در رابطه با تصویب ETF بیت‌کوین، توئیت ایلان ماسک در رابطه با سگ شیبا اینو  باعث روند صعودی برخی میم‌کوین‌ها شد.

شیبا اینو اکوسیستم خود را گسترش می‌دهد

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ از ۵ میم‌کوین برتر در هفته گذشته، ارز دیجیتال شیبا اینو بهترین عملکرد را داشته و از کف قیمتی خود بیش از ۴۰۰ درصد رشد کرده است.

علاوه بر این رشد شیبا اینو با گسترش اکوسیستم این ارز همراه شد و این ارز یک صرافی غیرمتمرکز راه‌اندازی کرده و ادعا می‌کند این صرافی هزینه تراکنش کمتری نسبت به صرافی یونی‌سووپ دارد و راه مختلفی برای کسب درآمد ارائه می‌دهد.

ارز دیجیتال شیبا یکی از معدود ارزهایی است که در صرافی‌های بزرگ مانند کوین‌بیس و بایننس لیست شده و همین موضوع باعث شده تا خریداران این ارز بیشتر شده و این موضوع هم می‌تواند دلیلی برای رشد شیبا باشد.

دوج‌کوین آماده برای صعود

اگرچه ارز دیجیتال شیبا با بیشترین رشد در چند وقت اخیر لقب برترین میم‌کوین را گرفته اما نباید فراموش کرد که بزرگ‌ترین میم‌کوین بازار دوج‌کوین است و در رتبه ۱۰ مارکت‌کپ قرار دارد.

داده‌های VORTECS نشان می‌دهد که رشد اخیر دوج‌کوین در روز اول ماه اکتبر چشم‌انداز صعودی این ارز را روشن کرد.

داده‌های VORTECS مقایسه شرایط تاریخی و فعلی بازار است و از اطلاعاتی مانند احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات قیمت و فعالیت در توئیتر استفاده می‌کند.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید عدد شاخص VORTECS دو روز قبل از شروع رشد دوج‌کوین به منطقه سبز صعود کرد.

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته، بازار رمزارزها افتی ۱٫۵ درصدی را متحمل شد. هر بیت‌کوین با افتی ۱٫۸ درصدی به کانال ۵۴ هزار دلاری ریزش کرده و اتریوم هم کانال ۳۶۰۰ دلاری را از دست داده است.

شیبا هم در ادامه روند صعودی خود بازدهی یک روزه ۲۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

خروج از نسخه موبایل