رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران: زیرزمین ها جایگزین تالارها شده‌اند

  کد خبر: 2003993427

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران  از ورشکستگی کامل اعضای این صنف به دلیل تعطیلی چند ماهه خبر داد و اعلام کرد: متاسفانه  زیرزمین ها جایگزین تالارها شده اند در حالی که  اعضای این صنف به دلیل تعطیلی چند ماهه به مرز ورشکستگی کامل رسیده اند.

به گزارش اتاق اصناف تهران، خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران با انتقاد از عملکرد ستاد ملی مبارزه با کرونا در قبال صنف تالارهای پذیرایی و عدم حمایت از سوی مقامات صنفی اظهار کرد: سخت گیری های غیر اصولی به بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی صنف تالارهای پذیرایی را نابود کرده است.

نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران افزود: اتحادیه تالارهای پذیرایی نزدیک به هزار عضو دارد که ماههاست این اعضاء هیچ نوع فعالیت صنفی به دلیل شیوع ویروس کرونا نداشته اند و همین امر زیان دهی صاحبان صنف تالارهای پذیرایی افزایش داده است.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران ادامه داد: از ماه گذشته فعالیت تمامی صنوف آغاز شده و مردم نیز مجالس عزا و عروسی خود را برگزار می کنند اما به بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی به صنف تالارهای پذیرایی اجازه فعالیت داده نمی شود.

ابراهیمی نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم به شرایط عادی زندگی برگشته اند و مجالس عزا و عروسی نیز در حال برگزاری است بنابراین عدم فعالیت صنف تالارهای پذیرایی موجب شد تا صنوف دیگر از این فرصت بهره برداری کرده و مجری برگزاری مراسم شوند و این درحالیست که امکان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در صنوفی مانند رستوران داران، چلوکبابی ها و ….. وجود ندارد و صاحبان تالارهای پذیرایی به دلیل تخصص و داشتن فضای بزرگ امکان اجرای این پروتکل ها را دارند.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: زیرزمین های منازل مسکونی، پارکینگ ها و باغات نیز جایگزین تالارهای پذیرایی شده اند و فرصت مناسبی برای صاحبان این اماکن برای کسب درآمد ایجاد شده است درحالی که صنف تالارهای پذیرایی نابود شده است.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران گفت: روز گذشته اعضا تجمع اعتراضی نسبت به شرایط موجود در مقابل اتحادیه برگزار کرده اند.

خروج از نسخه موبایل