راه‌اندازی «دامدار کارت» تا ۱۰ روز آینده

  کد خبر: 23070049823

به گفته مدیرعامل بانک کشاورزی، سال ۹۹ برای خدمت به کشاورزان ۸۰۰ میلیارد تومان با سود ۱۲درصد برای ۵۰هزار نفر از کشاورزان کشور، «کشاورز کارت» صادر شد و این قشر از جامعه توانستند از آن استفاده کنند و امسال نیز تا ۱۰روز آینده «دامدارکارت» را راه‌اندازی می‌کنیم.

روح‌اله خدارحمی که در حاشیه سفر هیات دولت به فارس به داراب سفر کرده بود در مصاحبه با ایرنا گفت: کشاورزانی که کشاورزکارت سال قبل دریافت کرده‌اند باید مبلغ آن را بازپرداخت کنند تا دوباره همان مبلغ برای آنها شارژ شود.

او درباره امهال مطالبات کشاورزان نیز گفت: بر اساس مصوبات قانونی بند ۳۳  قانون برنامه بند «ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه و تبصره ۳۵ را اجرا کردیم و امسال نیز اگر کشاورزان ۲۰درصد از بدهی‌شان در قالب بخشنامه امهال بپردازند می‌توانیم دوباره تقسیط مجدد کنیم اما دولت مصوبه دیگری در زمینه امهال بدهی کشاورزان خسارت‌دیده از خشکسالی و سرمازدگی دارد که منتظریم دستورالعمل اجرایی آن به ما ابلاغ شود تا آن را اجرا کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه گفت: در نیمه اول امسال در تأمین ماشین‌آلات کشاورزی، مکانیزاسیون و همین‌طور بذر گواهی شده تسهیلات خوبی برای کشاورزان فراهم کردیم و کمافی‌سابق در زمینه توسعه گلخانه‌ها، کاشت و فرآوری گیاهان دارویی تسهیلات خوبی پرداخت می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی در سفر استانی روز پنجشنبه دولت به فارس، به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در شهرستان‌های خفر، جهرم، داراب و زرین‌دشت حضور یافته بود و مدیرعامل بانک کشاورزی، او را همراهی می‌کرد.

خروج از نسخه موبایل