معرفی رستوران های لرستان که بهتر است در آنجا غذا میل کنید

خب پیش‌تر نیز به این موضوع اشاره کرده که مردم لرستان، مردمانی با ذوق و سلیقه هستند. به همین دلیل تنوع غذایی مردم این منطقه بسیار زیاد بوده و خوراک‌های بسیار خوشمزه‌ای را طبخ می‌کنند. در نتیجه ممکن است با دیدن تصاویری از غذاهای لرستان با خودتان قصد کنید که چند نوع غذای خاص بومی آنجا را تست کنید و طعم آنها را بچشید.

اگر چنین قصدی دارید، باید بدانید که کدام رستوران های لرستان بیش از دیگران قابل اطمینان هستند و سابقه درخشانی در زمینه طبخ غذا دارند. به همین دلیل ما قصد داریم تا لیستی از رستوران های معروف لرستان را به شما ارائه دهیم تا در طول سفرتان به لرستان دغدغه‌ای به نام پیدا کردن رستوران مناسب و باکیفیت نداشته باشید.

البته توجه داشته باشید که این لیست در مقابل مساحت استان لرستان بسیار کوچک و محدود است. در نتیجه نمی‌توان به این شکل نتیجه گرفت که هر رستوران خارج از این لیست بی‌کیفیت است و نباید به آن مراجعه کنید. تنها باید بدانید که رستوران‌های قرار گرفته در این لیست از شهرت و اعتبار بیشتری نسبت به سایر رستوران های لرستان برخوردار هستند. از این رو می‌توانید با خیال آسوده می‌توانید همراه خانواده به این رستوران‌ها مراجعه نمایید.

رستوران زعفران طلائی

رستوران طلایی

یکی از رستوران های معروف لرستان، رستوران زعفران طلائی نام دارد. این رستوران مشهور و محبوب در خیابان انقلاب خرم آباد واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات به مسافران و گردشگران عزیز است. کیفیت پخت غذا‌های زعفران طلائی در بین رستوران های لرستان واقعا مثال زدنی است. این رستوران همچنین کادری بسیار سریع، منظم و مودب دارد.

فضای رستوران برای مراجعه خانوادگی شما بسیار مناسب است. دسترسی رستوران زعفران طلائی بسیار راحت بوده و همچنین برای رفاه هرچه بیشتر شما، یک پارکنیگ برای خودروی مراجعین رستوران نیز تعبیه شده است. قیمت رستوران زعفران طلائی را می‌توان نسبتا متوسط دانست. اگر به دنبال یک رستوران باکیفیت، قدیمی، معتبر و در عین حال با انصاف در لرستان هستید، پس حتما باید سراغ زعفران طلائی را بگیرید.

اگر به این رستوران مراجعه کردید و در حال خواندن منوی غذایی بودید، بهتر است روی چنجه شتر مرغ و چلو ماهیچه گوسفندی کمی مکث کنید. این دو غذا، پر فروش‌ترین غذاهای منوی رستوران زعفران طلائی هستند و طعم و کیفیت بسیار خوبی دارند. تنها فراموش نکنید که این رستوران به صورت ۲۴ ساعته سرویس ارائه می‌دهد. پس هر زمان از سفر خود که قصد میل کردن غذا را داشتید، می‌توانید روی رستوران زعفران طلائی حساب کنید.

اطلاعات رستوران زعفران طلائی

آدرس: لرستان، خرم آباد، خیابان انقلاب، کنار پارک صخره‌ای

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۵۴۱۷۷

ساعت کار: شبانه روزی

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران گردان رنگین کمان

رستوران گردان رنگین کمان

اگر حتی یک بار به خرم آباد سفر کرده باشید، قطعا همه مردم شهر مجتمع تفریحی گردشگری رنگین کمان را به شما معرفی خواهند کرد. این ساختمان بزرگ که در خیابان شهدای خرم آباد واقع شده، یک مجتمع بزرگ تفریحی محسوب می‌شود. شما می‌توانید ساعت‌ها در بین فروشگاه‌های زیبای این پاساژ قدم بزنید. سپس وارد شهربازی سرپوشیده زیبای آن شده و در نهایت شام خود را در رستوران گردان آن میل کنید.

مهم‌ترین نکته در مورد رستوران گردان رنگین کمان، نمایی است که از آن بالا به شهر دارید. اگر در طول روز برای صرف نهار به این رستوران سری بزنید، قلعه فلک الفلاک را به راحتی خواهید دید. دقیقا انگار که تمام شهر خرم آباد زیر پاهای شما است.

منوی این رستوران ترکیبی از ایرانی و فرنگی است. در نتیجه اصلا نگران تنوع غذایی نباشید. اطراف این پاساژ جای پارک کافی برای خودروی شما وجود خواهد داشت و لازم نیست چندین متر آنطرف‌تر خودروی خود را پارک کنید. با وجود این همه محاسن، جالب است بدانید که قیمت این رستوران کاملا مقرون به صرفه بوده و نسبت به کیفیت و زیبایی دکوراسیون، متوسط است. فضای داخلی آن اصلا تجملی نیست و در عین حال شیک و ساده است.

اطلاعات رستوران گردان رنگین کمان خرم آباد

آدرس: لرستان، خرم آباد، خیابان شهدای شرقی، چهار راه رنگین کمان، هتل رنگین کمان، رستوران گردان

شماره تماس: ۰۶۶۲۲۳۴۸۴۸

ساعت کار: از ساعت ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران یلدا

رستوران یلدا لرستان

شاید با دیدن فضای داخلی این رستوران با خودتان تصور کنید که شاید آن رستورانی نیست که انتظارش را داشتید. اما باید بدانید که رستوران یلدا یکی از قدیمی‌ترین رستوران های لرستان به شمار می‌آید. رستورانی که شاید اکثر محلی‌های خرم آباد نیز هنوز هم به شب جمعه‌ها به این رستوران سری می‌زنند.

حالت قدیمی و سنتی آن شما را منصرف نکند و حتما یک پرس چلو ماهیچه را در اینجا تجربه کنید. کیفیت غذای رستوران یلدا در بین رستوران های لرستان واقعا زبان زد خاص و عام است. همچنین قیمت آن نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد واقعا مقرون به صرفه بوده و از آن لذت خواهید برد.

اطلاعات رستوران یلدا

آدرس: لرستان، خرم آباد، خیابان اما خمینی، خیابان طالقانی شرقی

شماره تماس: ۰۶۶۳۲۲۳۴۴۱۷

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۵ و ۲۰ تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران شمشاد نمونه لرستان

رستوران شمشاد

لرستان همانند مردم ساده و بی‌آلایشش، رستوران‌های خیلی تجملی و پر زرق و برق ندارد. اما در عین حال عطر خورش‌های سنتی و کباب‌های آبدارش برای سالیان سال در مشام شما باقی خواهد ماند. رستوران شمشاد نمونه لرستان یکی دیگر از رستوران‌هایی است که اگر در خرم آباد از کسی سراغ یک رستوران خوب را بگیرید، به شما معرفی می‌کنند.

این رستوران در نزدیکی میدان استانداری واقع شده و به حال سنتی طراحی شده. هنوز هم شما می‌توانید روی تخت‌های سنتی داخل محوطه بنشینید و از غذای سنتی و خوشمزه آن لذت ببرید. منوی این رستوران فقط منوی ایرانی بوده و اصلا خبری از غذا‌های فرنگی در این رستوران نیست.

اگر دلتان برای یک قرمه سبزی جانانه و یا خورش آلو تنگ شده، حتما یکی از آنها را در این رستوران امتحان کنید. مطمئن باشید طعم این خورش‌ها با طعم غذاهای خانگی شما تفاوتی که ندارد، بلکه بهتر نیز خواهد بود. قیمت این غذا‌ها بسیار بسیار مقرون به صرفه است. با وجود ۵۰ سال سابقه در زمینه پخت غذا اصلا نباید انتظار کیفیت نا مناسب را داشته باشید. پس با خیال راحت دست خانواده خود را گرفته و به این رستوران بیایید.

اطلاعات رستوران شمشاد نمونه لرستان

آدرس: لرستان، خرم آباد، چهار را (میدان) استانداری، رو به روی ساختمان اصلی استانداری

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۰۵۲۳۵

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۵ و ۲۰ تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط

مجموعه تاریخی حمام گپ لرستان

مجموعه تاریخی حمام گپ لرستان

چه چیزی بهتر از اینکه ابتدا داخل یک بنای تاریخی حسابی گشت و گذار کنید و پس از اینکه خسته شدید، کنار حوض روی یک تخت پاهای خود را دراز کرده و یک کباب سنتی لرستان را میل کنید؟ در بین رستوران های لرستان مجموعه تاریخی حمام گپ تنهایی جایی است که این امکان برای شما فراهم می‌شود.

شما می‌توانید پس از دیدن زیبایی‌های تاریخی این مکان دیدنی، به سراغ رستوران داخل مجموعه بروید. این رستوران طراحی بسیار زیبا، بکر و دیدنی دارد. البته لازم نیست نگران قیمت‌های بسیار بالا و عجیب باشید. قیمت این رستوران را می‌توان متوسط ارزیابی کرد. به علاوه اینکه کیفیت غذاهای بسیار خوبی دارد.

کارکنان اینجا با لباس سنتی به شما سرویس می‌دهند و انگار که پنجاه سالی در زمان به گذشته سفر کرده‌اید. هوای داخل حمام حتی در فصل تابستان نیز بسیار خنک و دلپذیر است. جالب است بدانید که با وجود سنتی بودن فضا، غذاهای فرنگی مثل پیتزا و فیله مرغ سوخاری نیز در منوی رستوران حمام گپ قرار داده شده‌اند.

فضای پارک در اطراف مجموعه وجود دارد و با خیال آسوده می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی به اینجا بیایید. همچنین برای کسانی که ترکیب تخت و حوض را بدون قلیون نمی‌خواهند، قلیون میوه‌ای نیز در منوی رستوران قرار داده شده. پس دیگر چیزی برای گله کردن وجود ندارد!

اطلاعات رستوران تاریخی حمام گپ

آدرس: لرستان، خرم‌آباد، خیابان حافظ، بازار سنتی خرم آباد، میدان گپ

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۳۹۹۹۹

ساعات کار: ۸ صبح تا ۲۳ شب

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران سراب کیو

سراب کیو

رستوران سراب کیو داخل ساختمان هتل‌های گردشگری خرم آباد واقع شده. اگر اهل مسافرت کردن باشید، قطعا با برند هتل‌های جهانگردی آشنایی دارید. این هتل‌ها همیشه تلاش می‌کنند تا خدماتی درخور را با قیمت معقول و مناسب به مردم عزیز و مسافران محترم ارائه دهند. به همین دلیل در مورد رستوران سراب کیو نیز نباید انتظار کمتر از این را داشت.

رستوران سراب کیو فضای بسیار بزرگی دارد و اگر در این هتل اقامت می‌کنید، بهتر است حداقل یک بار سری به رستوران داخل آن بزنید. رستوران سراب کیو را می‌توان یکی از برترین رستوران های لرستان دانست که در خرم آباد واقع شده. فضای سبز اطراف رستوران واقعا روح شما را طراوت می‌بخشد. از نظر قیمتی نیز باید بدانید که قیمت منوی این رستوران معقول بوده و اصلا به شما فشار مالی وارد نمی‌کند.

اطلاعات رستوران سراب کیو

آدرس: لرستان، خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۲۵۶۷۲

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۵ و ۲۰ تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران هتل سالیز لرستان

رستوران هتل سالیز

در بین رستوران های لرستان ، رستوران هتل سالیز نیز برای خودش توانسته اسم و رسمی پیدا کند. این رستوران که دقیقا داخل هتل واقع شده، کیفیت غذای مناسبی را در اختیار مردم قرار می‌دهد. از طرفی به دلیل قیمت نسبتا مناسبی که دارد، بسیاری از مسافران ترغیب می‌شوند که حداقل یک بار سری به این رستوران بزنند.

رستوران هتل سالیز که در نزدیکی میدان امام خمینی شهر خرم آباد واقع شده، فضای بسیار شیک، تمیز و مناسب برای خانواده دارد. تنوع منوی آن همانند رستوران‌های بزرگ خیلی بالا نیست اما قطعا یک غذای با کیفیت، مقرون به صرفه و خوشمزه می‌توانید در این رستوران بیابید.

اطلاعات هتل سالیز خرم آباد

آدرس: لرستان، خرم‌اباد، میدان امام خمینی، خیابان کاکاوندی

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۴۳۴۶۱۰

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۵ و ۲۰ تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران هتل عطر لرستان

رستوران هتل عطر لرستان

یکی دیگر از هتل‌هایی که رستوران با کیفیت، مقرون به صرفه و مناسبی را در دل خود جای داده، هتل عطر است. این هتل که در خرم آباد واقع شده، یک رستوران تمیز، شیک و با کارمندان محترم را برای رفاه حال مسافران خودش تعبیه کرده. اما خوشبختانه درب این رستوران در ساعت نهار و شام به روی عموم مردم باز است. این سبک از هتل در بین رستوران های لرستان بسیار رایج است و حتی مردم بومی منطقه نیز برای صرف غذا به این رستوران‌ها مراجعه می‌کنند.

در نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت یک وعده غذایی خود را در این رستوران میل کنید. این رستوران از نظر کیفیت غذایی واقعا در درجه بالایی قرار دارد و لازم نیست نگران سلامت خانواده خود باشید.

اطلاعات رستوران هتل عطر لرستان

 آدرس: لرستان، خرم‌آباد، خیابان انقلاب، کنار مصلا الغدیر

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۱۳۱۸۰

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۲

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران تشریفات لرستان

رستوران تشریفات

یکی از رستوران های لرستان که خوردن کباب در آن توصیه می‌شود، همین رستوران تشریفات است. البته اگر کمی در مورد غذاهای لرستان تحقیق کنید، خواهید دید که اکثر غذاهای آنها از گوشت تهیه می‌شود. به همین دلیل بهتر است در طول سفر خود از غذاهای گوشتی خوشمزه آنها میل کنید.

گوشت مورد استفاده در غذاهای مردم لرستان تماما گوشت گوسفندی تازه است. همچنین قیمت این غذاها نسبت به کلان‌شهر‌ها بسیار مقرون به صرفه است. قطعا از دیدن منو در این رستوران‌های با کیفیت تعجب خواهید کرد که با این قیمت اندک می‌توانید چنین غذای خوشمزه‌ای را میل کنید. البته اگر کمی از کباب خوردن در لرستان سیر شده‌اید، می‌توانید این بار آش گوشت یا همان پلو گوشت را تست کنید.

ظرفیت این رستوران عالی بسیار زیاد است و می‌تواند به صورت همزمان به چهارصد نفر سرویس ارائه دهد. همچنین شما می‌توانید پیش از مراجعه یک میز برای خود و خانواده رزرو کنید تا نگران پر شدن میز‌های رستوران در فصل پیک مسافرت نباشید. همچنین این رستوران برای رفاه حال مسافران عزیز یک پارکنیگ بزرگ را تعبیه کرده تا با خیال آسوده خودروی خود را در آنجا قرار دهید.

اطلاعات رستوران تشریفات لرستان

 آدرس رستوران تشریفات روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، خرم‌آباد، خیابان انقلاب، رستوران تشریفات

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۳۲۱۳۱

ساعات کار: ۱۲ الی ۱۵ و ۱۹ الی ۲۲

محدوده قیمتی: متوسط

پیتزا سنباد لرستان

پیتزا سنباد

اگر از این سبک رستوران های لرستان خسته شدید، می‌توانید به پیتزا سنباد بروید و کمی از غذاهای فرنگی بچشید. اصلا در طول سفر اگر بچه کوچک همراهتان باشد، نمی‌توان از فست فود فرار کرد. اگر شما نیز به دنبال یک فست فود با کیفیت هستید، باید به سراغ پیتزا سنباد لرستان بروید.

این فست فود که در خیابان مطهری خرم آباد قرار دارد، غذاهای فرنگی با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب اگر می‌خواهید یک شب خانواده خود را مهمان فست فود کنید و از طرفی نگران سلامت این نوع غذا‌ها هستید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما پیتزا سنباد خواهد بود.

اگر به این رستوران مراجعه کردید، بهتر است طعم پیتزا مخصوص آن را حتما بچشید. فضای این فست فود کاملا خانوادگی است و لازم به نگرانی‌های این چنینی نیست.

اطلاعات پیتزا سنباد

آدرس: لرستان، خرم‌آباد، خیابان مطهری، روبروی بانک انصار، پیتزا سنباد

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۲۶۶۳۳

ساعات کار: از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط

کبابی رضایی بروجرد

کبابی رضایی بروجرد

اگر مسیرتان به سمت بروجرد افتاد، حتما باید سری به کبابی رضایی بزنید. این کبابی به نوعی نه تنها معروف‌ترین کبابی بروجرد، بلکه معروف‌ترین کبابی ایران است. بسیاری از چلو کبابی‌ها اسم خود را رضایی می‌گذارند اما شعبه اصلی این رستوران دقیقا همینجا در بروجرد است.

اگر دلتان برای یک کباب کوبیده گوسفندی لذیذ، نرم و چرب تهیه شده از گوشت تازه لک زده است، حتما باید یک سر به کبابی رضایی بروجرد بزنید. اگر انتظار دارید که وارد یک رستوران لوکس و تجملی شوید، اصلا این رستوران را برای میل غذا انتخاب نکنید. رستوران رضایی هنوز همان مغازه دو طبقه قدیمی است که در طبقه پایین کباب پخته شده و به طبقه بالا برای میل کردن فرستاده می‌شود.

محیط این کبابی اصلا لوکس و شیک نیست و همان ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده. از طرفی باید بدانید که همیشه جلوی این کبابی مردم صف‌های طولانی می‌بندند. گاهی نوبت به خوبی رعایت نمی‌شود و بسیاری از افراد کلافه می‌شوند. تعداد پرسنل نسبت به تقاضای مردم بسیار کم است و به همین دلیل باید مدت زیادی را منتظر این کباب‌های خوشمزه باشید. این انتظار جزء سخت‌ترین انتظار‌های تاریخ به شمار می‌آید با وجود اینکه در طول گرسنه هستید و مدام بوی کبابی لذیذ به مشام شما می‌رسد. از طرفی شاید با خودتان فکر کنید که قیمت این رستوران بسیار بالا است. اگر اینطور فکر می‌کنید، سخت در اشتباه هستید. قیمت کباب رضایی واقعا منصفانه و مقرون به صرفه است.

اطلاعات کبابی رضایی بروجرد

 آدرس رستوران رضایی روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، بروجرد، آیت‌الله کاشانی شمالی، کبابی رضایی

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۷۸۸۲۱۶

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۲

محدوده قیمتی: متوسط رو به پایین

رستوران پدیده خرم آباد

رستوران پدیده خرم آباد

این رستوران یک ساختمان بزرگ دارد که در طبقات بالای آن مراسم عروسی یا عزاداری برگزار می‌شود. در نتیجه باید انتظار داشت که آشپزهای بسیار کارکشته‌ای داشته باشد. کیفیت غذای این رستوران بسیار بالا بوده و غذا‌های بسیار لذیذی را به مردم ارائه می‌دهد. قطعا از رستوران های لرستان باید انتظار غذاهای گوشتی زیادی را داشت. این رستوران نیز همانند سایر رستوران های لرستان ، غذاهای گوشتی خیلی خوبی را طبخ می‌کند.

بهتر است حتما طعم چلو گوشت این رستوران را بچشید. برخلاف رستوران‌های لوکس کلان شهر‌های ایران که حجم غذا بسیار کم و قیمت آن بسیار بالا است، در رستوران پدیده خرم آباد حجم غذا بسیار زیاد و قیمت آن بسیار کم است! این رستوران همراه با چلو گوشت شما یک ظرف آب گوشت هم می‌آورد تا حسابی هوش از سر شما بپرد.

سالن رستوران پدیده خرم آباد اصلا لوکس و تجملی نیست. در نتیجه اگر تنها به دنبال میل کردن یک غذای فوق العاده خوشمزه و باکیفیت هستید، به این رستوران بیایید. جای پارک در اطراف رستوران وجود دارد و لازم به گشتن و صرف وقت زیاد نیست.

اطلاعات رستوران پدیده خرم آباد

آدرس: خرم آباد، میدان ناصر خسرو، رستوران پدیده

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۲

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران سنتی بختیاری الیگودرز

رستوران سنتی بختیاری

خب تا به اینجای کار رستوران های لرستان محدود به خرم آباد و بروجرد شد. اما اگر وارد شهر زیبای الیگودرز شدید، باید سراغ کدام رستوران را بگیرید؟ یکی از رستوران‌های عالی و باکیفیت الیگودرز، رستوران سنتی بختیاری نام دارد. این رستوران که به سبک سنتی طراحی شده، غذای بسیاری باکیفیت سنتی و کباب‌های خارق العاده‌ای را به مردم ارائه می‌دهد.

این رستوران زیبا و بزرگ در شهرک شهید چمران و در نزدیکی دانشگاه واقع شده. مردم محلی الیگودرز نیز شب‌های تعطیل خود را در این رستوران سپری می‌کنند و از غذاهای خوشمزه آن لذت می‌برند. در طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران تلاش شده تا از نماد‌های سنتی و بومی به کرات استفاده شود.

شما باید روی تخت و کنار حوض بنشینید و از خوردن کباب محلی الیگودرز لذت ببرید. اما چه کسی باور می‌کند که یک پرس کامل کباب کوبیده به همراه دو سیخ کباب در این رستوران تنها هجده هزار تومان باشد؟ مدیریت این رستوران فردی کاملا منصف است و غذایی با کیفیت و بسیار مقرون به صرفه را در اختیار مردم قرار می‌دهد. در نتیجه اگر به الیگودرز سفر کردید، حداقل یک بار به این رستوران مراجعه کنید، مطمئن باشید آخرین بارتان نخواهد بود.

اطلاعات رستوران سنتی بختیاری الیگودرز

آدرس: لرستان، الیگودرز، شهر شهید چمران، جنب میدان دانشگاه، رستوران سنتی بختیاری

شماره تماس: ۰۶۶۴۳۳۳۹۸۴۰

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۲

محدوده قیمتی: متوسط رو به پایین

رستوران و خانه کباب آریوبرزن لرستان

رستوران آریو برزن

مردم خرم آباد و لرستان به شدت اهل کباب و گوشت هستند. به همین دلیل است که در اکثر رستوران های لرستان منوی کباب را می‌توانید ببینید. اما مردمی که این چنین در مورد کباب تعصبی هستند، تصور کنید که رستوران و خانه کباب آریوبرزن را به “کبابی” می‌شناسند. یعنی اگر از ۱۰ نفر مردم خرم آباد آدرس “کبابی” را بخواهید، ۹ نفر آنها آدرس این رستوران را به شما خواهند داد!

این رستوران گوشت تازه گوسفندی را در همان محل چرخ می‌کند و در اختیار مردم قرار می‌دهد. بر خلاف رستوران رضایی بروجرد که فضا و پرسنل بسیار کمی دارد، فضای این رستوران بسیار دلباز و عالی طراحی شده. این رستوران زیبا یک حیاط بسیار دلباز و دیدنی دارد که در فصل تابستان می‌توانید در آنجا و در خنکای هوا غذای خود را میل کنید.

فضای داخلی رستوران هنوز هم حال و هوای قدیم را دارد و می‌توانید با خیال آسوده و فارق از هرگونه نارحتی پای خود را دراز کنید و با صدای شرشر آب نمای حوض آبی کوچک آرام شوید. سپس تکه‌ای از نان چرب کباب را بکنید، با دست کباب کوبیده را لای آن بگذارید و همراه پیاز و گوجه میل کنید. سپس یک لیوان دوغ محلی که داخل پارج فلزی ریخته شده بریزید و نوش جان کنید. اگر دنبال تجربه چنین حسی هستید، خانه کباب آریوبرزن دقیقا برای شما مناسب است.

اطلاعات رستوران و خانه کباب آریوبرزن لرستان

آدرس: لرستان، خرم آباد، خیابان شهدا شرقی، خیابان ساحلی، برسیده به پارک شهر، جنب اداره زندان‌ها، رستوران آریوبرزن

شماره تماس: ۰۹۱۶۳۶۷۳۶۲۶

ساعات کار: ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۲

محدوده قیمتی: متوسط

خب سفرزونی عزیز، باید حسابی گرسنه شده باشی. نظر شما در مورد این رستوران‌ها چیه؟ آیا تا به حال تجربه خوردن غذا در هر کدام از این رستوران‌ها را داشتی؟ اگر اینطوره حتما به ما بگو که کدام رستوران و چه غذایی رو میل کردی. در ضمن اگر حس می‌کنی جای یک رستوران در این لیست خالیه، حتما به ما بگو! فراموش نکنید که ما عاشق شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم!