رشد ۶٧ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بیمه کارآفرین

  کد خبر: 02080050898

به گفته مدیر سرمایه‌گذاری بیمه کارآفرین، رشد سود سرمایه‌گذاری این شرکت در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۰نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹معادل ۶۷درصد است که عمده رشد مذکور در سرفصل سود سهام در بازار سرمایه انجام شده است.

میلاد ویشکایی، مدیر سرمایه‌گذاری بیمه کارآفرین در گفت‌وگو با بانکداری ایرانی با بیان مطالب فوق و با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت شرکت تصریح کرد: در واقع در پایان شهریور امسال از محل اوراق مشارکت و اسناد خزانه ۳۳۸میلیارد ریال، از محل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۶۲۷میلیارد ریال از محل سود سپرده‌های پس‌انداز ۷۹۷میلیارد ریال و از محل سهام چهار هزار و ۲۲۷میلیارد ریال سود کسب کردیم که در مجموع در پایان شهریور پنج هزار و ۹۹۰میلیارد ریال سود نصیب شرکت بیمه کارآفرین شد.

این در حالی است که در شش ماهه نخست سال گذشته از محل اوراق مشارکت ۳۶۹میلیارد ریال، صندوق سرمایه‌گذاری ۸۱۹میلیارد ریال، سود سپرده و حساب‌های پس‌انداز ۷۷۰میلیارد ریال و از محل سود سهام هزار و ۶۱۷میلیارد ریال و در مجموع سه هزار و ۵۷۶میلیارد ریال سود کسب کرده بودیم.

ویشکایی در خصوص سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه با توجه به وضع بازار بورس در ۶ماهه دوم سال جاری عنوان کرد: ورود به بازار سرمایه برای بیمه کارآفرین با دید بلندمدت و برنامه‌ریزی شده برای حفظ منافع سهامداران و بیمه‌‌گزاران رشته عمر است.

با توجه به اصلاحاتی که در قیمت سهام طی ۱۵ماه گذشته صورت پذیرفته است شرکت‌های زیادی در بازار سرمایه وجود دارند که بسیار پایین‌تر از ارزش ذاتی خود معامله می‌شوند و با توجه به تورم موجود در کشور انتظار این می‌رود که در دوره‌های میان‌مدت و بلند‌مدت شاهد افزایش قیمت در نمادهای بورسی باشیم.

خروج از نسخه موبایل