رشد ۹۸ درصدی پورتفوی بیمه البرز در سال جاری

  کد خبر: 14080053109

به گفته مدیرعامل بیمه البرز، این شرکت در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰توانسته است پرتفوی هدفمند و کنترل شده خود را ۹۸درصد رشد دهد.

محسن پورکیانی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح مطلب فوق گفت: شرکت بیمه البرز با بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت در عرصه صنعت بیمه کشور، توانسته است با اتکا به اعتبار و خوشنامی نزد مشتریان و بهره‌مندی از توانایی حرفه‌ای و تخصصی کارکنان و توانگری مالی و مدیریتی خود، همواره جایگاه خود را در بازار سرمایه حفظ کند.

در این میان با توجه به زیان‌ده بودن برخی رشته‌های بیمه‌ای، بیمه البرز تلاش کرده است ترکیب فعلی پرتفوی خود را بر مبنای رعایت اصول اخلاق بیمه‌گری تعدیل کرده و سهم رشته‌های اختیاری و سودآور را افزایش و در رشته‌هایی مانند باربری، مهندسی، نفت و انرژی و آتش‌سوزی به صورت تخصصی فعالیت کند.

علاوه بر این تشویق نمایندگان به فروش بیمه‌های خرد و انفرادی و جذب نمایندگان تخصصی بیمه عمر از جمله اقداماتی است که به منظور دستیابی به ترکیب بهینه پرتفوی شرکت با جدیت دنبال شده است.

بر این اساس در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰البرز توانسته است پرتفوی هدفمند و کنترل شده خود را ۹۸درصد رشد دهد.

لازم به تأکید است علاوه بر حوزه بیمه‌گری، شرکت بیمه البرز در حوزه سرمایه‌گذاری نیز توفیقات بسیار خوبی را بدست آورده که نمونه آن نرخ بازدهی بسیار مطلوب در حوزه سرمایه‌گذاری است.

خروج از نسخه موبایل